No Nyt on sitten tilattu Bridgestone Potenzat 740euroa sarja. (osaliike J-P VALTA marttila.)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Mitkä Kesärenkaat 235/40R18
Collapse
X
-
-
-
Olin tänä vuonna hyvissä ajoin liikkeellä ja tuli hommattu vanteet ja renkaat kesäksi :)
Kumeiksi tuli Goodyear F1 Asymmetric:
http://eu.goodyear.com/uk_en/tires/r...F1AS/index.jsp
Hyvät arvostelut on uuden sukupolven F1 saanut, joten uskalsin hankkia.
Vanteiksi tuli New RS4:set hieman erilaisella viimeistelyllä 18" koossa.
Kuva paketista:
http://i65.photobucket.com/albums/h2...Kesvanteet.jpg
edit:
Kannattaa muuten kysyä Espoon Rengasmaailmasta tarjousta juuri F1-mallista... Hinnoiteltu agressiivisesti...
Comment
-
Vanteiksi tuli New RS4:set hieman erilaisella viimeistelyllä 18" koossa.
Kannattaa muuten kysyä Espoon Rengasmaailmasta tarjousta juuri F1-mallista... Hinnoiteltu agressiivisesti...
Comment
-
Tunnetaan ilmeisesti myös S8 replica nimellä jos Rengasmaailman sivuja on uskominen. Muilla sivuilla en hirveästi noita ole vielä myynnissä nähnyt. Rengasturku myy nettivanteen sivuilla, mutta on ilmeisesti eri valmistajan kun ET on 42 ja tällä valmistajalla vain ET:t 35 ja 45. On myöskin hiukan edullisempi tuo Turussa myynnissä oleva vanne?
225-40-18 koossa tuli renkaat ja hinnoittelusta sen verran, että noin 600 euroa kierros. Heille oli tullut F1 melkoinen läjä vahingossa, mistä johtuu agressiivinen hinnoittelu.
Itse vanne on laadukkaan oloinen Made In Italy leimoilla ja stategiset mitat: 8x18 ET 45, vanteet vielä säilytyksessä, joten punnamaan en ole ehtinyt.
Comment
-
Äkkikatsomaltahan tuo S8 replica saattaa näyttää väritystä lukuunottamatta samanlaiselta kuin New RS4 replica mutta kun tarkemmin katsoo yksityiskohtia niin selkeästi erilaisethan ne ovat. Hieno vanne joka tapauksessa ja jos nyt itse olisin replicoita hankkimassa niin tuo olisi yksi suosikkini.
Edukkaat on kumit ollut jos uudemman mallin F1-setin tuohon hintaan on saanut. Vanhempaa F1 GSD-3 -mallia on lähelle tuota hintatasoa voinut saada.
Comment
Comment