Jotenkin tuo vakio A6:n alusta tuntuu hmm...hiukan löllöhköltä ja ajattelin kesärenkaiden vaihdon yhteydessä hieman päivittää sitä. Olen tähän asti aina suhtautunut alustan madaltamiseen/trimmaamiseen vähintäänkin skeptisesti, mutta koeajo Sport-alustaisella A4:llä muutti mielen täysin!
Kysyisinkin vain, että sopivatkohan nuo uudet iskarini (Boge Turbot) käytettäväksi tiukempien vietereiden kanssa? Kun ei viitsisi taas ostaa uusia iskareitakaan, eli jos selviäisi pelkillä jousilla. Ja millaisia vietereitä suosittelette? Tiedän merkeistä vain sellaiset kuin Koni ja Eibach. Onko kokemuksia noista? Entä millaiset ovat Audin omat Sport-jouset, vai onko sellaisia olemassakaan A6:een? Millaisilla hnnoilla noita saa, ja minkä verran mitkäkin madaltavat. Madallus saisi olla ehkä sieltä miedommasta päästä (20-30mm). Riittääkö alkuperäinen kallistuksenvakaaja jos jouset vaihtuvat tiukempiin? Ja kannattaako toimenpide ylipäätään. Tarkoitus olisi saada nyökkiminen ja kallistelu kuriin. Tässä asiassa olen nimittäin täysi ummikko! Saattakaa tietoni ajantasalle...
Kysyisinkin vain, että sopivatkohan nuo uudet iskarini (Boge Turbot) käytettäväksi tiukempien vietereiden kanssa? Kun ei viitsisi taas ostaa uusia iskareitakaan, eli jos selviäisi pelkillä jousilla. Ja millaisia vietereitä suosittelette? Tiedän merkeistä vain sellaiset kuin Koni ja Eibach. Onko kokemuksia noista? Entä millaiset ovat Audin omat Sport-jouset, vai onko sellaisia olemassakaan A6:een? Millaisilla hnnoilla noita saa, ja minkä verran mitkäkin madaltavat. Madallus saisi olla ehkä sieltä miedommasta päästä (20-30mm). Riittääkö alkuperäinen kallistuksenvakaaja jos jouset vaihtuvat tiukempiin? Ja kannattaako toimenpide ylipäätään. Tarkoitus olisi saada nyökkiminen ja kallistelu kuriin. Tässä asiassa olen nimittäin täysi ummikko! Saattakaa tietoni ajantasalle...
Comment