Tuli sitten hylkypaperit katsastuksesta. Oikeanpuolen takajarru ei ottanut oikeastaan yhtään ja katsastusmies epäili syyksi tuota jarrupaineen säädintä joka oli jotenkin jumissa. On aikasta hintava osa näin vanhaan autoon (120-190?), mutta käytetyn saisi n. 50?. On vain epäilys että sopiiko tuollaisen normaalin Audi 80:sen säädin tämmöseen Coupeen? Sehän on siis se palikka oikean takapyörän vieressä, josta lähtee sellainen jousi...
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Coupe -89 2,3E jarrupaineen säädin.
Collapse
X
-
Sama säädin löytyy 80:sista ja 100/200:sista vuosimallihaitari noin 83-95. Tarvike on 100e:n pintaan ja kannattaa hankkia uusi.
Jarruletkut sitten ei lähde mitenkään helposti ehjinä irti, joten varaudu uusimaan myös kaikki putket sylinteristä takapyöriin. Ruosteenirroittajaa, lämmitystä, naputtelua jne. ja voi lähteä irti hajoamatta.
-
Pitääpä nyt sitten vielä tarkastaa tuo satula, vaikka katsastus setä kyllä noita liikkuvia osia katteli auton alla kun minä jarrua hiki päässä poljin... Jos se nyt on toi satula kuitenkin, niin lähteekö se irti ihan vaan nitkuttamalla, vai pitääkö vaihtaa koko satula? Muuten kyllä pelitti ihan kivasti ja ei ollut käsijarrussakaan sanomista.
Comment
-
Jarrupenkissä ei toinen puoli paljoo visaria liikauttanut. Kun jarrua oikein runttas niin silloin pikkasen otti... ja kuten sanoin niin käsijarru otti ihan niin kuin pitikin. Pitää nyt kokeilla hiukan nitkutella ja sitten vaihtaa tuo paineen tasaaja. Toivottavasti se sillä korjaantuu.
Comment
Comment