Ero ainoastaa madalluksessa. Eli esim. Eibach tai pelkät iskari Bilstain B8 sprintit ovat valmiiksi lyhennetyt. Konilta löytyy myös.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A6 C5 alusta
Collapse
X
-
Mikäs on raadin arvio amatöörille, kannattaako lähes 300 tkm ajetusta tehtaan sporttialustasta vaihtaa pelkät iskunvaimentajat? Olen hiljalleen antanut itseni ymmärtää, että iskarit olisivat ehkä jo väsyneet, ja niiden uusimisella saisi elämänlaatuun parannusta :) Vai tulisiko niukan budjetin kanssakin harkita myös uusia jousia tms? Sporttista, mutta mukavaa tuntumaa haetaan - onko jokin tietynmerkkinen iskunvaimennin ylitse muiden tässä tarkoituksessa, jos laajempaa alustaremppaa ei tee?
Comment
-
Uskoakseni jouset eivät mahdottomasti käytössä kulu. Laitat uudet hyvät iskunvaimentimet ja matka taittuu taas miellyttävästi. Esim. http://speed-autoteile.fi/index.php?...&path=35_40_98
Comment
-
yritin lisätä kuvaa mutta ei onnistunu.
en ole oikein varmaa onko isukin autossa alusta sarja vai ei. Entinen omistajakaan ei ollu varma. matalampi se kuitenki on mitä tuo c4 koppanen
viitaten tuohon toiseen saman nimiseen topicciin jossa kyselin vakio alustan kuvaa
Comment
-
Matiask
-
Koko tolppa pitää ottaa syliin. Yläpäänpultit moottoritilasta, ylätukivarret ulkopäästä ja iskarin alapultti. Sen jälkeen ylälautanen irti, iskarinyläpää irti (jousi puristettuna) ja siitä purkautuu. Ja asennus päinvastaisessa järjestyksessä. Purkaessa katso ylälautasen asento iskarin alapään suhteen, helpottaa takaisin asennusta.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja alpi Näytä viestiNoin 37/36 cm (e/t) näytti olleen, kun hieman tasaisemmalla alustalla mittailtiin. Bensaa reilut puoli tankillista, ei muuta kuormaa.
Entä minkälaisissa suuruuksissa noissa biturboissa pyörii etuakselimassa? Jos sitä keväällä vaihtaisi hieman jämäkämpää satsia alle omaan kulkineeseen. Aleksiltahan tuo irtoaisi hyvään hintaan. ;)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Jarkko Kalsi Näytä viestiKoko tolppa pitää ottaa syliin. Yläpäänpultit moottoritilasta, ylätukivarret ulkopäästä ja iskarin alapultti. Sen jälkeen ylälautanen irti, iskarinyläpää irti (jousi puristettuna) ja siitä purkautuu. Ja asennus päinvastaisessa järjestyksessä. Purkaessa katso ylälautasen asento iskarin alapään suhteen, helpottaa takaisin asennusta.
Comment
-
tuossa omassa näytti ollee navasta kaareen 37cm eessä sekä takana. eli ilmeisesti sportti alusta?
pitää kait ostaa nuo vakio jouset et pääsee vähä paremmi liikkumaa
jos jollai olis ylimääräsenä vähän käytetyt vakiojouset ni voisin ostaa sopuhintaan poisViimeksi muokannut harri81; 22.4.2012, 22:17.
Comment
-
Comment
-
Onko Tonilla jotkut 185/65x15" kumit alla :-D
Itsellä nääs tuo 255/35x19" on edessä 5mm lokarin sisällä, eli sun mittaamalla 305mm arvolla oltaisiin koko ajan kiinni sisäloksussa.
Ja se 330mm lukema edellisessä, jossa 235/35x19" ei mahtunut millään sormea renkaan ja kaaren väliin.
Hurjalta kuulostaa. Tai ei ainakaan ajettavalta.
Comment
Comment