Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

RS4 maski 1.8 B5 Avanttiin

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• RS4 maski 1.8 B5 Avanttiin

Hei

Tilasin marmoritiskiltä alkuperäisen RS4:n "hunajakennomaskin" enkä yhtään tullut miettineeksi että mahtaako se asennuksen puolesta sopia tuohon pre-facelift maskin tilalle ihan tuosta vaan vai onko vanhemmilla ja uudemmilla maskeilla jotain muuta eroa?

Älkääkä kysykö miksi haluan RS4 maskin perus 1.8...se on vain nii-in hienon näköinen ja sopivasti erilainen kuin normi ja ässän maskit ;)

EDIT: Ja ennen kuin kukaan ehtii manaamaan merkkituninkista niin KYLLÄ tämä maski tulee keulalle ihan ilman RS merkintöjä.

Sopii suoraan. Muista kuitenkin asettaa se luukun avauskahva reikäänsä, nimittäin se on hankalaa sen jälkeen kun maski on kiinni.

Comment

Mä asensin kyseisen maskin just tänää ja on kyllä paljo hienompi ku vakio. Kiitokset kuuluu Terolle !

Comment

Hieno homma

Hyvä homma, eipä tullu turhaan tilattua sitäkään turhaketta ;)

Oisko Sulla Juhop laittaa mulle privana tai sähköpostina jaakko.liukkala@gmail.com kuvaa minkä näköinen autostasi tuli tuolla maskilla?

Comment

Ole hyvä!
          Se on todella hieno maski!

Comment

http://img.photobucket.com/albums/v635/juhop/Rs.jpg

Tossa yks kännykällä napattu kuva mutta hienommalta ku vakio. ilman merkkejä mullakin tosin quattro-merkin meinasin liimata tohonkin.

asennus ei di-tutkintoa vaadi, maski on pelkillä klipsuilla reunoista kiinni

Comment

Paljonko tuollaisesta maskista pitää köyhtyä marmoritiskillä?

Comment

Eikös Slamitilta saa OEM maskia ihan alle satasella. Ainaki olin kattovinaan.

Comment

95e slamitilta ja siihen rahaan siin ei oo sitä rs4 merkkiä. sen jos joku jostain syystä haluu nii 25 eskoo.

Comment

Liucas

Oliskohan ollu ovh. 113? mutta 95 siitä tarvis kuulemma maksaa.

Comment

Working...
                    X