Kun vaihdat takapään paloja, ja tämä koskee levyjarrullisia, niin erinomainen apuväline on tuo jarrumännän ek.työkalu, mut ei pakollinen, koska kiertämisen voi myös suorittaa ns. jousipihdeillä tai kärkipihdeillä. Kannattaa tarkkailla jarrunesteen tasoa pääsylkäs, ettei turauta nesteitä yli. Vaihtotyöhön menee ihan tosta kylmilteen max. 2 tuntii sekä kolpakko olutta!
Ei tarvi jarrui ilmailla jos et ota j-letkuu irti ja seisontajarrustakaan ei tarvi ottaa ku vivuston päästä irti se nuppi ja pienet vempuloimiset ni satula on käsis/letkun varas. Kunhan muistat viä ottaa ne kaks 13 millisel kiinni olevat pultit irti ja pitää pihdeil tai 15-17 lenkil kiinni vasta-kappaleesta ni homma rulaa. Uusien palojen mukana muuten tulee uudet 13-milliset pultit sisältäen lukitustipat.
Mut täs palojen vaihto pähkinänkuores, korjatkaa konkarit jos jotain on persiillään : )
Yllätyin itekki ku lähin ihan tost kylmilteen vaihto-operaatiohon, et perskeles joos tää on näin iisi piisi ni audi pysyy täl tontil ja piiiiiiittttkkkääääään.
mode: yritetty järkeistää tekstiä luettavaksi
Ei tarvi jarrui ilmailla jos et ota j-letkuu irti ja seisontajarrustakaan ei tarvi ottaa ku vivuston päästä irti se nuppi ja pienet vempuloimiset ni satula on käsis/letkun varas. Kunhan muistat viä ottaa ne kaks 13 millisel kiinni olevat pultit irti ja pitää pihdeil tai 15-17 lenkil kiinni vasta-kappaleesta ni homma rulaa. Uusien palojen mukana muuten tulee uudet 13-milliset pultit sisältäen lukitustipat.
Mut täs palojen vaihto pähkinänkuores, korjatkaa konkarit jos jotain on persiillään : )
Yllätyin itekki ku lähin ihan tost kylmilteen vaihto-operaatiohon, et perskeles joos tää on näin iisi piisi ni audi pysyy täl tontil ja piiiiiiittttkkkääääään.
mode: yritetty järkeistää tekstiä luettavaksi
Comment