Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Hydraulineste letkun mitat.

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Hydraulineste letkun mitat.

Mulla vuotaa toinen hydraulineste paineletku, kun kääntää ohjaustehostinta. Siis todella suihkuten. Se tyhjentää neste säiliön nopeasti, muuten autolla voisi ehkä ajaa? Saako ohajustehostimen jollain sulakkeella pois päältä? Onko joku jippo millä pääsisi huomenna autolla töihin? :)
    Viimeksi muokannut Ainarikki; 28.6.2007, 21:44.

Ota laturin hihna pois ja lataa akku kunnolla äläkä käytä valoja ;) Sulaketta sille ei ole koska se ei ole sähköinen pumppu.

Comment

Ja syö kunnon annos puuroa aamulla ennenku lähdet.

Comment

Hehe...kiitosta vastauksista.

Käyn huomenna teettämässä sellaisen letkun itelleni, onko ehdotuksia paikasta?

Lisäksi jos sais mitat orkkis letkusta, että minkälainen niiden pitäisi mulle tehdä niin se ois sika hyvä juttu, kun mulla toi letku on S2:sesta ja se on liian lyhyt ja väärän mallinen. Mistä voi löytää mitat ja kiemurat ja kuvat siitä letkusta.

Comment

Joudut ottamaan letkun irti teettääksesi uuden, jos et tiedä liitintyyppiä, liitimiä kun on todella paljon erilaisia.
          Ei onnistu sanomalla että haluan metrin mittaisen hydrauliletkun.

Comment

Juu, malli mukaan, muuten tulee kuitenkin parhaimmillaankin "sinne päin".

Comment

Mistäs sais malliksi sellasen orkkis letkun, kun toi s2:sen letku ei istu kunnolla noista mutkista ja on koko ajan pienessä väännössä siinä paikallaan ollessaan.

Comment

Working...
              X