Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S4 B5 madallusjouset / iskarit+jouset

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #61
    Minä oon ollu kyllä tyytyväinen noihin Eipahkeihin, keula on tippunut hieman lisää noiden kuvien jälkeen ja on nyt tosi passelisti.
    Mukavan pehmeä ajaa mutta tarvittaessa kestää kantata.

    150 euron hinta erolla johonkin Weiteciin saa kyllä rahoilleen vastinetta.

    Comment


    • #62
      Mulla on tossa tallissa. Sarja eippacin pro kit -30 jousia ja bonrathan -15 madaltavat lautaset eteen. Saa nähä mitä tulee. Iskarit on vakio sport sachit...

      Niin muuten pitääkö tossa vaihtotyössä ottaa huomioon jotain seikkoja, Osia takaisin laittaessa. Esim jotain puttien kiristyksiä yms vasta kun auoto on normaali asennossa tai jotain? (eli etei puslat yms jäis jotenki väärään asentoon) Auto on avat tarviiko purkaa kontin verhoiluja? Laikki vinkit on tervetulleita.
      Viimeksi muokannut mikok; 3.5.2008, 19:47.

      Comment


      • #63
        Mika, Muistatko tuon setin Eipahkin 20mm setin tyyppikoodia? Paikallinen varaosaputka löysi 20mm sarjan A4:seen, missä oli 2.7T kone mainittuna, S4:sta ei tunteneetkaan. Vakuuttavaa, suorastaan innosta pinkeänä otan ne ja vaihdan alle, sen kummempaa kyseenalaistamatta...
        Tai sitten jos vihjaat mistä nuo hankit?

        Comment


        • #64
          Vaikka en Mika olekkaan niin kerhon varaosakanavan kautta tuli mulle Eibachit ja ovat tyypiltään E1569-140.

          Comment


          • #65
            Erno antoi aivan oikean numeron, 248eur.

            Comment


            • #66
              Achsoo, olisihan se pitänyt... Kiitän ja kumarran!

              Comment


              • #67
                H&R -40mm
                Ennen ja
                Jälkeen kuvat.

                Comment


                • #68
                  Osaisko joku suositelle meikäläisellä noin 30mm laskeva alusta missä ois urheilullisuutta.
                  Se ei sais kumminkaan mennä ihan ratakireeks et hampaat kolisee keskustassa kivetyksellä.
                  Eibach pro system ei oikein houkuta ja muita alustasarjoja en kauheesti tunne.
                  Kannattaako tommosta sporttista kallistuksen vakaajaa laittaa ?

                  Säädettävä on vähän kysymys merkki koska en pysty ite säätämään missään.

                  Comment


                  • #69
                    Tohon säädettävään, eihän pelkkään korkeussäädettävään alustaan tarvitse kuin tasainen piha, tunkki, rengasavain jne.. ;)

                    Täältä ehdoton ääni KW:n var.1, toki tarkempia säätöjä haluaa niin löytyyhän siltäkin rintamalta vaihtoehtoja..

                    ot. S4 orkkis sport alustasetti löytyy tarvitsevalle..priv.

                    Comment


                    • #70
                      Jos ton kw1 ottain niin mitä jengi suosittelis kallistuksen vakaajaksi tohon. Mä haluun kunnolla jäykäs eikä silleen et rupee itkettää ku löysä alusta vielläkin. Käykö esim H&R kallistuksen vakajaa ton kanssa ?

                      BTW missäspäin pk-seutua kannattaa käydä asennettumassa + hommaamasta kyseiset osat?
                      Marmorilta vois periaatteessa noi hommatta ja samalla asennuttaa. Ainut iso miinus on hinta.

                      Comment


                      • #71
                        Kyllähän se H&R käy.

                        Hotchkiss taitaa olla vielä jäykempi.

                        Comment


                        • #72
                          H&R Korkeussäädettävä alustasarja 29471-2
                          H&R Kallistuksenvakaajat 33372-2
                          Onko kellään kokemusta kyseisistä osista ?

                          Comment


                          • #73
                            ainakin perus A4:n sporttialusta on sen verran tiukka, että sitä voi hieman rälläkällä säätää...puoli kierrosta nyt ainakin.
                            Varmaan sama pätee ässäänkin jos vain hieman matalemman haluaa...
                            tämä siis tämmöisenä offtopic henkisenä huomautuksena

                            Comment


                            • #74
                              Japella on autossa kiinni tuo H&R, minulla hyllyssä jo toista vuotta :) Eli Jape osaa kyllä kommentoida sitä, minä vasta myöhemmin...

                              Comment


                              • #75
                                H&R Korkeussäädettävä alustasarja 29471-2
                                Löytyy yhden kesän verran kokemusta. Todella tyytyväinen olen ollut. Ei pintakova ollenkaan 18" ajellessa mutta kuitenkin sopivan jämäkkä. Alkuun tuntui todella kovalta mutta ajanmittaan joko tottui tai sitten alusta mukautui hieman. Voin lämpimästi suositella. stg-gmbh:lta itse tilasin edullisesti ja luotettavasti.

                                Yksi parhaista mitä tähän autoon saa..."järkirahalla"

                                PS. ja pätevä asentaja O.S.T.G:llä jyväskylässä ;)

                                Comment


                                • #76
                                  Onnistuuko säätö ihan ittekseen hallintunkin kanssa ?
                                  Ja toimiiko säätö mahdollisuuden viellä, et ei oo vuoden päästä säätö mahdollisuudet entiset.
                                  Ite meinasin königiltä hommata kyseiset tarvikkeet ja asennuksen.

                                  Comment


                                  • #77
                                    Onnistuuko säätö ihan ittekseen hallintunkin kanssa ?
                                    Ja toimiiko säätö mahdollisuuden viellä, et ei oo vuoden päästä säätö mahdollisuudet entiset.
                                    Ite meinasin königiltä hommata kyseiset tarvikkeet ja asennuksen.
                                    Säätö onnistuu helposti hallitunkin avulla. Jotkut ovat säätäneet ottamatta rengasta pois mut ite otin niin oli helpompi ruuvata. O.S.T.G:llä laitettiin jotain terva"tahnaa" ettei menis heti jumiin. Parin kuukauden jälkeen säädin ite niin hyvin pyöri. Tiedä sitten vuoden päästä mut kierteiden suojaus kyllä auttaa. Mitä setti maksaa königillä jos saa udella?

                                    Comment


                                    • #78
                                      1190e näytti olevan toi setti + noi kallistuksenvakajaat 429e.
                                      Noi kallistuksen vakaajien hinta ihmetyttää. et maksaa puolet kokonaisesta alustasarjasta :S
                                      Kokopotti oli 2090e asennettuna (sisältäen kulmien säädöt)
                                      Et, en tiiä onko toi kauheen kallista. Ku kattelin et kw1 maksaa sen 1ke luokkaa.

                                      Comment


                                      • #79
                                        ~470e työt niin ei nyt sinänsä paha hinta. Jos budjettiratkaisua hakee niin stg-gmbh H&R alustasarja 911€ + vakaimet 341€ + posti ~40€ = 1290€ + asennus. säästää jokusen satasen mut onko enää sen väärti. Saapahan kaikki suomesta oikealla "takuulla" jos ongelmia ilmenee. Toi 1190€ suomihintana on OIKEASTI halpa!

                                        Comment


                                        • #80
                                          H&R vs. KW ? Onko paremmat säädöt tossa hr sarjassa, ainakin hinta on jo lähellä kw:n 3? KW:n paketteja kannattaa kysyä suoraan http://www.usparts.fi

                                          Comment


                                          • #81
                                            Dodii. Tossa perjantaina tuli H&R alustasarja + kallistuksenvakaajat.
                                            Auto on nyt kunnolla tontissa. Ajettavuus mahtava
                                            Alemmasta kuvasta näkee hyvin ton keulimisen.



                                            Viimeksi muokannut Mani; 15.2.2009, 15:42.

                                            Comment


                                            • #82
                                              Huomaako miten selkeän eron ajettavuudessa jos nuo kallistuksenvakaajat vaihtaa esim. noihin H&R tamineisiin vai onko vain rata-ajoon järkiostos?

                                              Comment


                                              • #83
                                                Mä en osaa sanoa, ku mulla oli niin löysä alusta et nyt tuntuu todella jäykältä suoralla, että mutkissa.
                                                Ja tosissaan ku nyt on nastarenkaat alla niin ei viitti mutkaan painaa tuhatta ja sataa.
                                                Kesällä varmaan osaa sanoa tarkemmin.

                                                Tää alustasarja on ihan mahtava. Kiitokset sulle Mikse suosituksista.

                                                Comment


                                                • #84
                                                  Tää alustasarja on ihan mahtava. Kiitokset sulle Mikse suosituksista.
                                                  Ei mitn, lasku tulee sitten perässä

                                                  Comment


                                                  • #85
                                                    H&R säädettävä alusta, hyvä, toimii, ei liian jäykkä, mut kuitenkin jämäkkä.

                                                    Tässä hieman mallia:

                                                    http://personal.inet.fi/koti/jukka.ravattinen/
                                                    Viimeksi muokannut jukrav; 17.2.2009, 14:55.

                                                    Comment


                                                    • #86
                                                      Alkuperäinen kirjoittaja Sampsa Näytä viesti
                                                      Onko kellään kokemuksia weitec:n jousista?
                                                      Slamitilla näkyy olevan lompakkoystävällisiä jousia kaupan.
                                                      ostin slamitiltä ne -25mm pelkät jouset ja ihan ok,kulkee tasassa eikä o liian kova.

                                                      Comment


                                                      • #87
                                                        Allekirjoittaneella profiilin mukaisessa kulkineessa H&R -40 jouset ja Bilsteinin Sprintit.
                                                        Kummatkin setit ostettu uutena eikä ole toiminut missään vaiheessa oikein mitenkään.
                                                        Tasaisella asfaltilla pärjää jotenkin mutta heti kun on vähänkin heittoja menee kuin hetekka.
                                                        Sama homma noissa niin ihanissa hidastetöyssyissä. Perä niiaa ihan hulluna ja aina paranee jos on joku takana kyydissä.
                                                        Hiukan olen kyllä pettynyt mutta kun tuli noihinkin jo jonkin verran hakattua rahaa ja menee kuitenkin leimoista läpi niin ei ole vielä viitsinyt sijoittaa muitten valmistajien tuotteisiin.
                                                        Seuraavaksi tulee varmasti jotenkin säädettävä. Se on fakta.

                                                        Comment


                                                        • #88
                                                          KW:n alustasarjan säädöt

                                                          KW:n variante 1:t on tossa odottelemassa paikalleen menoa. Onko kokemusta, miten auto seuraa noita asennusohjeiden arvoja? Ihmetyttää, kun säätöalue on 70-100mm mitattuna alakiinnityksen keskeltä jousen alalaitaan - kierrettä noissa on kuitenkin n. 30-130mm - ja lisäksi paketissa tullut asento 124mm eli jo valmiiksi ulkona alueelta?!?

                                                          Onko kokemuksia?

                                                          Comment


                                                          • #89
                                                            S4 99, Sedan
                                                            KW var 2

                                                            Edessä 375/675 (lokarista keskiöön/maahan)
                                                            takana 365/670

                                                            Madallettiin mahdollisimman vähän. Renkaat 17"

                                                            Alla viikon. Tyytyväinen olen ollut.

                                                            Comment


                                                            • #90
                                                              Mikse.kallistuksenvakaajat töihin, kun sain kesänakit alle.
                                                              Ensimmäinen minkä huomasin mutkassa, että mä tarviin kunnon kuppipenkit. Auto pysyy mutkassa, mut se on asia erikseen pysyykö ukkopenkissä ku mennään vauhdilla mutkaan.
                                                              Kyl huomaa senkin, että kesäkumeilla on eroja. GY asymetric FTW

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X