Oliko kellään tietoa, mistä saisi kyseisen Audin malliin normimaskin tilalle sopivaa sportmaskia?. Noi S line maskit on liian korkeita normiaukkoon, mulla kun ei ole s line etupuskuria. Ei taida tuosta s line maskistakaan mataloittamalla saada hyvin istuvaa, vai onko joku sellaisen värkännyt
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Maski A4 B7:aan
Collapse
X
-
Täydennetäänpä vielä, en ole tutkinut miten maskeissa on ritilät kiinni, jos vaikka S Line -maskista saisi ritilät irti ja siitä pari riviä poistamalla saisi mahdutettua vakiomaskin kehykseen kiinni? Mulla olisi tietysti sekä vakiomaski että S Line -maski irtonaisena mutta en tiedä raaskinko tehdä kokeiluja ja pilkkoa niitä. Ostat Hannu minulta S Line -maskin pilkkahintaan ja teet kokeilut itse ;)
Comment
-
Kun katselee tuosta kuvasta maskeja ja kuvittelee rekisterikilven paikan samalle tasalla niin voisi kuvitella että noin 5cm S Line maskin ritilän alareunasta pois leikkaamalla voisi sen ritilän saada istutettua vakiomaskin kehykseen. Ässän rekisterikilven alustan projekti vaatisi lisäksi tietysti. Arvausta toki mutta saattaa olla että kesälomalla ajankulukseni moista voisin yrittääkin ellei joku hae tuota maskia ehjänä pois.
Comment
Comment