Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 B5 Raidetankojen säädön vaikutus?

Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    A4 B5 Raidetankojen säädön vaikutus?

    Vaihdoin otsikon autoon kaikki tukivarret ja uudet iskarit, jotka oli ns.madallusiskarit(Varret 3cm lyhyemmät kuin orkkikset). => Sen jälkeen koeajolle ja aurauskulmat muuttu..

    Sitten vaihdoin uudet raidetangonpäät, jotka asensin samaan mittaan kuin vanhemmatkin (työntömitalla mittasin). Tästä seurauksena pyörän camber-kulmien muuttuminen vääriksi ja etupäästä alkoi kuulumaan nirinää!

    Useamman raidetangonpään säätämisen jälkeen sain camber-kulmat kohilleen, mutta narina vaan muuttui kovemmaksi keulasta!

    Eli kysymykseen että miten saan tuon narinan pois? Täytyy varmaan etujousia kääntää vähän, koska tuo narina kuuluu sieltä jousien kumeista mihin se vastaa. Ilmeisesti jousen yläkuppi on väärässä kulmassa, joten täytyy sitä kääntää hieman..?

    #2
    Pyörien camberit muuttuu madalluksen seurauksena, ei raidetangonpäät siihen vaikuta.

    Nimi ja paikkakunta kuntoon, lukko aukeaa vasta sitten!

    Comment

    Working...
    X