Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kokemuksia H&R:n jousista

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Kokemuksia H&R:n jousista

Olisi tarkoitus laittaa H&R:n jouset ja ajettelin kysäistä millaisia kokemuksia on kyseisistä jousista?

Loppuviikosta itselle tulossa H&R madallussarja. Toivottavasti ois hyvä!
    Ainakin mitä olen kuullut ihmisiltä niin pitäisi olla laatukamaa.

Comment

Itsellä moiset ajossa ja aika monta settiä myynytkin, kovin vähän on mitään negatiivista kuulunut.

Comment

<--profiilin s4:sta löytyy H&R:n alustaa. Ei moitittavaa. Kiitettävän arvosanan saa.

Comment

Onko kenelläkään laittaa kuvaaa näytille lopputuloksesta.

Comment

Itselläni on -35mm H&R alusta omassa autossani ja hieman matalampi saisi olla.

Mutta alusta on kyllä todella hyvä ajossa mielestäni. Ei mitään pahaa sanottavaa.

Comment

H&R -40mm jousessa merkintä valmistus vuodesta? 2003.
              Etupää ok mutta takajouset kuoleentuneet täysin, nyt noin.-65mm. kulkee kuin moottorivene keula pystyssä, oli pakko vaihtaa alkuperäiset takavieterit kunnes Eibach Pro-kit sarja tulee jos tulee, tilattu nimittäin jo huhtikuussa.
              Mukavuus H&R vietereissä hyvä mutta minun makuun turhan löysät joutuu säätämään konit aika tiukalle.
              Viimeksi muokannut Kille; 14.6.2007, 12:36.

Comment

Nyt kun tuli puheeksi. Niin mullahan oli taannon urs4:ssa samoja ongelmia kuin tuossa yllä.
                Eli takapäästä jouset kuoleentui, ja auto kulki keula pystyssä.
                Kahta eri sarjaa samoja jousia kokeilin, siis H&R:ltä, ja sama homma.

Comment

No niin, nyt on alla h&r jouset ja uudet iskarit edessä, taaksekin ostin mutta puuttuu jousilautaset koska vanhoissa ne oli kiinteät. Korkeus aika hyvä, 350m kaaresta napaan keskelle edessä ja takana. Todella mielyttävä ajaa, niiailu ja "kiihdytys keuliminen" poistui .

Suosittelen!
                  Viimeksi muokannut Janne Reini; 20.6.2007, 22:19.

Comment

Itelle pitäis kans alusta saada -93 S4:seen.. Selailin haulla noita vanhoja juttuja, niin selvisi sen verran että kannattaa ostaa joko H&R tai Eibach jouset.. Mites iskarit, millaset sopis noitten kanssa ja kummat noista jousista ois paremmat?

Comment

Itsekin hommaamassa alustasarjaa, mutta en osaa päättää otanko H&R coiloverit vai H&R jouset Billstein pumpuilla??

Ajatuksia/kokemuksia otan vastaan.

Comment

Itse löin tuossa H&R:n 30mm madaltavat jouset+Sacsh:n iskarit alle.
                        Olen ehkäpä hiukan pettynyt, edestä tippui 20mm ja takaa ~5mm. Kaaresta keskiöön edessä 360mm, takana 370mm.
                        Positiivista sentään, että keuliminen poistui.

Comment

Mulla ollu reilu kaks vuotta H&R jouset,n.40tkm. Nyt päivitin iskarit Bilsteineillä.Ei mitään pahaa sanottavaa. Sopivan jäykkä, mut ei mikään kivireki. Auton asentokin on balanssissa, 35cm navasta kaareen.

Suosittelen..

Comment

Working...
                          X