Eli miten kytketään siittä haarottimelta, kun haarautuu neljään. Pääsyl. pommi, säiliö, ja mihin tämä yksi?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
s2 pommi. Hydrauli nesteen paluu...
Collapse
X
-
jatketaanpa tätä kun liippaa vähän tuota omaakin kyssäriä, eli siis pitäisi kytkeä pumppu, jarrusylkkä ja pommi keskenään mutta ei ole ainuttakaan letkua ja kaikki pitää tehdä uusiksi, eli miten nämä tulee naittaa keskenään. Etkasta tuota tutkin ja muistaakseni siinä oli ABS yksikkö aina mukana.
Comment
-
nostetaas vielä kerran.. Pitäisi saada tietää että mihin liittimeen tulee mikin putki
eli tuossa on alhaalla letkuliitin ja sitten nuo kaksi kierteellistä reikää, mikä menee minnekin? plus sitten tuo 100 S4 jarrusylkän tehostin, että kumpaan tulee paluu ja kumpaan tehostus? olikohan takana alhaalla yks ja toinen jossakin kohtaa kyljessä
Comment
-
Paine tulee rintapellin puoleiseen päähän yläpuolelle ja paluu siihen toiseen reikään.
http://s90.5cyl.net/gallery/2_17/IMG_0028?full=1
Tuosta kun kattoo, niin tuo kiiltävä kupariputki menee tehostimen yläpuolelle rintapellin viereen. En just löytänyt parempaa kuvaa...
Comment
-
Ainakin maksimipaine lukee pumpun kyljessä. 150bar pommille/jarrutehostimelle, 75 bar hammastangolle.
Tuolla joskus jotain höpisty aiheesta:
http://www.audiclub.fi/phpBB2/showthread.php?t=30931
Comment
-
Tossa vaihteessa ne on about samassa paikassa, toinen vain pykälän taaempana (t89 90 20V). luultavasti taaempi on joo paluu.. nyt kun vain muistais sen banjopultin koon.. muistaakos kukaan. On mulla letkut sun muut mukana jo mutta ei tarttis arpoa..
joo-o.. saakos tuohon pääsylkän tehostimeen tilattua tiivistesarjaa? paska kuivannut ja vuotaa pahemmin ku naisilla kuukautisissa..
SELVENNYSTÄ: Paine tulee tehostajaan (100 S4 aka UrS4) kylkeen ja paluu päälle. Koitui tiivisteiden kohtaloksi tuo että laittoi toisinpäin.
Comment
-
Aiheeseen liittyvää. Olisi tarve vaihtaa paluuletku (893422891AB) hydraulisäiliölle, johon on prässätty kuvassa näkyvä haaraliitin. Letku on siis oikeanpuoleisin ja siinä on liitin, joka haaroittuu kolmeen suuntaan. Vanhassa letkussa haaraliitin pyörii ja välistä tihkuu öljyä. Tiskillä 212? ja saksasta jotain 130?.
Kyse on RS2:sta, mutta samanlainen letku löytyy varmaan kaikista muistakin samankorisista autoista.
Onkohan kukaan mahdollisesti teettänyt tuollaista? Kiinnostaa vaan tietää onko tuossa haaraliittimessä mahdollisesti mitään venttiiliä ja voiko letkun teettää jollain normaalilla haaraliittimellä.
Comment
Comment