Katsastuksessa ilmeni sellainen tuleva rupeama, että "ilmaperällä" olevan A6 4.2 Avantin oikea puoli on tullut tiensä päähän.
Nyt kun pitäisi uusia tuo ilmaperä kuntoon niin ajattelin, että samalla madaltaisi hieman autoa, koska se tuntuu liian korkealta ja kiikkerältä verrattuna aiempiin ajokkeihin.
Haulla onnistuin bongaamaan muutaman threadin aiheesta, mutta niiden ansiosta kysymysten määrä vain kasvoi. Joku oli mm. vaihtanut ilmaperän normaaliin jousitukseen.
Mutta itse asiaan, eli osaatteko neuvoa kahdessa kysymyksessä?
1.) Millaisella keinolla saa madallettua "ilmaperällä" olevan ajokin, jossa siis ei ole takana ollenkaan jousia? Pystyykö takana olevaa ilmaperää säätämään alemmas ja lisäksi sitten tietysti eteen tulisivat madaltavat jouset ja iskarit?
2.) Onnistuuko "ilmaperän" vaihtaminen normaaliksi jousi+iskari-yhdistelmäksi, sillä minä en käytännössä tarvitse kyseistä ilmaperää mihinkään, koska autolla tulee lähinnä kuskailtua ruokakassia? Jos tämä onnistuu jotenkin niin sittenhän riittäisi kun autoon ostaisi kokonaan uuden "normaalin" alustasarjan.
Nyt kun pitäisi uusia tuo ilmaperä kuntoon niin ajattelin, että samalla madaltaisi hieman autoa, koska se tuntuu liian korkealta ja kiikkerältä verrattuna aiempiin ajokkeihin.
Haulla onnistuin bongaamaan muutaman threadin aiheesta, mutta niiden ansiosta kysymysten määrä vain kasvoi. Joku oli mm. vaihtanut ilmaperän normaaliin jousitukseen.
Mutta itse asiaan, eli osaatteko neuvoa kahdessa kysymyksessä?
1.) Millaisella keinolla saa madallettua "ilmaperällä" olevan ajokin, jossa siis ei ole takana ollenkaan jousia? Pystyykö takana olevaa ilmaperää säätämään alemmas ja lisäksi sitten tietysti eteen tulisivat madaltavat jouset ja iskarit?
2.) Onnistuuko "ilmaperän" vaihtaminen normaaliksi jousi+iskari-yhdistelmäksi, sillä minä en käytännössä tarvitse kyseistä ilmaperää mihinkään, koska autolla tulee lähinnä kuskailtua ruokakassia? Jos tämä onnistuu jotenkin niin sittenhän riittäisi kun autoon ostaisi kokonaan uuden "normaalin" alustasarjan.
Comment