Hakua käyttäneenä ja FAQ:n lukeneena kysyn vielä varmistusta.
Auton seisteyä vaikkapa yön yli on hydraulinestettä jopa yli säiliön max-merkin, mutta käynnistettäessä pinta tippuu minimiin tai jopa alle ja autocheck herjaa punaista (!). Ulvominen loppuu kuitenkin pian lähdön jälkeen. Talvella intoutui välillä herjaamaan kesken ajonkin, nykyään ei.
Jarrupoljin on tuon yön yli seisomisen jälkeen kova, notkistuu käynnistyksessä ja kestää sammutuksen jälkeenkin pumppaamista yli 20 kertaa. Aamulla jälleen kova.
Kaupunkinopeuksissa jarrut hidastavat hyvinkin riittävästi, mutta maantienopeudessa poljinta saa painaa jo melkoisen miehekkäästi äkillisemmässä hidastustarpeessa. Voi tietysti olla makuasiakin.
Pommiko tuosta nyt on rikki, ja jos, niin mistä sellaisen edullisimmin hankkii? Lukemani perusteella vaihtotyö onnistuu itsekin melko helposti, onko näin?
Auton seisteyä vaikkapa yön yli on hydraulinestettä jopa yli säiliön max-merkin, mutta käynnistettäessä pinta tippuu minimiin tai jopa alle ja autocheck herjaa punaista (!). Ulvominen loppuu kuitenkin pian lähdön jälkeen. Talvella intoutui välillä herjaamaan kesken ajonkin, nykyään ei.
Jarrupoljin on tuon yön yli seisomisen jälkeen kova, notkistuu käynnistyksessä ja kestää sammutuksen jälkeenkin pumppaamista yli 20 kertaa. Aamulla jälleen kova.
Kaupunkinopeuksissa jarrut hidastavat hyvinkin riittävästi, mutta maantienopeudessa poljinta saa painaa jo melkoisen miehekkäästi äkillisemmässä hidastustarpeessa. Voi tietysti olla makuasiakin.
Pommiko tuosta nyt on rikki, ja jos, niin mistä sellaisen edullisimmin hankkii? Lukemani perusteella vaihtotyö onnistuu itsekin melko helposti, onko näin?
Comment