Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Varoitus tukivarsista (mm. Meyle, Herzog..)
Collapse
X
-
motonetistä ostin syksyllä takimmaiset etualatukivarret, lemförder olj, pultit mukana, varalta laitoin rasvanipat.
-
Motonet quality rulez! Pauttiarallaa yhden kauden ja 20-25tkm. Molemmat raidetangonpäät sekä ylätukivarret kaikki välyksellisiä -98 B5:ssä.
Mikä se oikea ratkaisu nyt siis on, ilmeisesti tilalle kokosetti kaikki uusiksi.
Tämä-> http://www.ojanpera.net/index.php?si...uoteryhmaid=76
vai tämä-> http://speed-autoteile.fi/index.php?...&product_id=55
Leave a comment:
-
kysyin marmoritiskiltä noita tukivarsia niin makso sen verran paljon et vähemmästäkin saa kiputiloja perstaskun puolelle
Leave a comment:
-
Febin laatu näyttäis olevan laskenut viime vuosina kautta linjan, itsellä ainakin puslia ja laakereita on hajonnut heti alkuunsa. Taitaa olla haettu katetta kaukoidästä taas tässäkin.
Jatkossa laitan vaan alkuperäistä alle.
Leave a comment:
-
no en tiedä febin sarjasta ku on eka mut vanhaan a4 menin katsomaan motonetista halvimpia varsia niin oli jo ulkonäöltään sen näöisiä et olis ollu autossa jo jonkin aikaa ja muutenkin virheellisen näköisiä.
ja riippuu myös et millasilla teillä ajaa meinaan jos ajaa paljon hiekka teillä niin se kyl syö äkkiä ja voihan noissa kaikissa olla valmistus virheitä
Leave a comment:
-
Eipä tosta Febistäkään tiiä. Meni alatukivarsi väljäks 3 vuodessa/60tkm ex A4:ssa, joka on nyt broidilla.
Sillon kun ostin sen setin, niin joku toisenpuolen varsi oli tullu eri linjalta. Ihan eri valut, kuin toisenpuolen varressa.
Leave a comment:
-
mahtavan näköset noi febin varret tosa olkkarin lattialla (vielä kun sais auton tohon niin vois laittaa heti paikalleen)
jos ostatte jotain halpoja esim. motonet ripustuksen osia niin kannattaa käydä kaikki läpi et löytyykö valuvirheitä ja yms. ja et on oikeat V/O osat et ei tarvii sitten miettiä millä autolla menee vaihtamaan jos ei oo toistaViimeksi muokannut salamoi; 18.3.2011, 21:32.
Leave a comment:
-
Eikös -95 ikäiseen kasiin sovi noista mainituista A4/A6/Passat sarjoista kuitenkin kaikki muu paitsi etummaiset ylävarret ? Ainakin muistan joskus sellaisen tehneenä. Uudemmissa sitten alavarsissa eroja kuten evinrude tuolla mainitsikin.
Leave a comment:
-
Totta. Kysy ihmeessä myös tuolta, mitä paremmat setit maksaa: http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=97978
Leave a comment:
-
Onko mun mielestä vaan edullinen Lemförder-setti?
Ilman muuta laittaisin ton setin, jos laittamassa olisin.
Leave a comment:
-
Eikös ne kaikki nykyään...
Toinen vaihtoehto on käydä AD:sta hakemassa ~700 egee!
Leave a comment:
-
Etummaiset ylätukivarret on A8:ssa omansa, alatukivarsi vaihtuu 11/98.
Uudemmassa on sama kuin 10/2000 ja uudemmissa passat, A4, A6.
Lainaus slamitin sivuilta: "Minkä merkkinen sarja on ja mikä on valmistusmaa?
– Sarja on valmistettu kauko-idässä ja se saapuu meille ruotsalaisen varaosatukkurin kautta."
Leave a comment:
-
Mitenkäs tuo SLAMIT satsi sopii A8:iin?
Tiedoissa lukee ettei etummaiset alatukivarret käy, mutta eikö ylätukivarsissakin ollut jotain eroa?
Leave a comment:
-
Kiinaahan tuo myy, sikäli asiallista, että pahvibrändiä ei edes kerrota :) Saattaisi olla ruotsinsuomalainen tuo tervalaku, kun näkyy Borasissa toimivan ja härmä taipuu noinkin hyvin.
Leave a comment:
-
"valmistajan takuu kaksi vuotta", valmistajasta ei puhuta tosin mitään :D
jos myydään samaan hintaan kuin kiinaschaissea eikä valmistajasta puhuta yhtään mitään, tavaran ajattelis olevan joko sieltä kiinasta tai sitten varastettu.
ottaen huomioon että pyöränkulmat menee kuitenkin uusiksi aina kun vaihtaa ja puolen päivän projekti kuitenkin, ainakaan mä en viittis kerran vuodessa tehdä...
Leave a comment:
-
Halpaa ja hyväähän ei ole olemassa,mutta tekeeköhän tuolla sarjalla mitään ?
http://www.huuto.net/kohteet/tukivar...uusi/166445318
Leave a comment:
-
Kuvatus aiheesta. Toivottavasti saa selvää... Eli tuo nuolen pituus = 47mm.
Leave a comment:
-
Eikös ton mitan pitäis kuitenkin periaatteessa olla pienempi madalletun alustan kanssa?
Leave a comment:
-
Iskaripaketti paikallaan on muutenkin vähän ahdasta, niin taidan noi napata tuolta käteen ja mitan kanssa sommitella. Toinen puoli oikeestaan onkin jo irti, kun auto odottelee tallissa pukeilla uutta ohjausvaihdetta. Eikös ton mitan pitäis kuitenkin periaatteessa olla pienempi madalletun alustan kanssa?
Leave a comment:
-
No jos kirraat ne varret iskaripaketti irti autosta, niin nehän jää just siihen kohtaa mihin ne kirraat :)
Eli kyllä, silloin pitää katsoa mitan kanssa.
Auton maatessa pyörillään niiden kiristäminen on melko mahdotonta. Pitäisi ottaa pyörä pois ja tunkata napaa ylös niin paljon, että se on lokarinkaareen nähden samassa asennossa kuin auton maatessa pyörillään.
Sitten varmasti onnistuu.
Ja voihan tuossa jälkimmäisessäkin versiossa käyttää sitä mittaa. En ole koskaan tsekannut onko etäisyys ~47mm, kun auto makaa pyörillään.
Leave a comment:
-
Pitääpä tarkistaa tuo ensi viikonloppuna kun pääsee (tai joutuu) taas autoa rassaamaan. Semmonen mielikuva mulle jäi, että nuo tukivarret olisivat olleet suht vaakasuorassa kun ne asensin. Pitääköhän ne sitten ihan mitan kanssa asennella oikeaan kulmaan, vai asettuuko ne siihen ihan suosiolla?
Leave a comment:
-
Aijaa enpä moista tiennytkään? Se saattais hyvinkin olla sitten syynä. Vanhoista kun ei oikein pystynyt lunttaamaan, kun ne piti väkivalloin poistaa. Mikähän se tietty kulma sitten on ja mistä sen tietää onko ne väärin asennettu?
Leave a comment:
-
Eihän tullut kiristettyä korin puoleisia (eli iskaripaketissa olevia) liitoksia väärään asentoon?
Siinä on tietty kulma mihin ne kirrataan, vaihtoehtoisesti kiristetään auton maatessa omalla painollaan pyörillä (=hankalaa).
Leave a comment:
Leave a comment: