Audi ravistaa jarruttaessa ja jarrulevyt todettu suoriksi, joten seuraavaksi laitetaan tukivarsi setti alle, josko auttais. Käykö tuo slamitin sarja (http://www.slamit.net/product/5039/t...4-8e-2001-2008 ) ?
Auto on B7 2.0TQ S-line alustalla. Onko huomioitavaa tuon s-line alustan suhteen?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Varoitus tukivarsista (mm. Meyle, Herzog..)
Collapse
X
-
Kaverin jenkkiin asennetut Moogin nivelet eivät ainakaan päällisin puolin laadulla tehneet vaikutusta, aika kotikutoisen oloisia kaikki. Emännän Golfiin laiton alatukivarsien takapusliksi Moogit kun muita ei siihen hätään ollut saatavilla. Edelliset tarvikkeet kesti aika tarkkaan 10tkm.
Vanhempien 3BG Passatissa on nyt 2v. ollut muistaakseni TRW:n ylätukivarret, ja niiden kanssa ei ole ollut ongelmia.
Leave a comment:
-
Vaseliinia laitetaan erittäin pihisti niveliin tuotantolinjoilla, merkistä riippumatta. Lemförderkään ei tee poikkeusta.
Leave a comment:
-
Guest repliedSe selittäisi TRW:n huonon/ heittelevän laadun. Kaikki valmistetaan Moogin vanhoilla tehtailla, luultavasti Meksikossa.
Leave a comment:
-
Eikös se TRW ostanut muistaakseni Moogin noin 1999 kieppeillä . Euroopassa myydään suurimmaksi osaksi TRW:nä ja suuressa Ameriikassa Moogina. Korjatkaa jos muistan entisestä elämästä väärin .
Leave a comment:
-
Guest repliedKarkeasti yleistäen, kaikki muut kuin orkkis ja Lemförder on skeidaa. Joku TRW/ Febi on välissä, loput no name kiinalaiset/ spagetit samaa roskaa. Vahinkoja voi käydä plussan puolelle noissa halpiksissa, mutta yleensä ei. Jos lisää rasvanipat niin tilanne voi muuttua, jolloin mun sanomisiin ei kannata tarttua.
Edit. Pariin laitoin joskus Moogia kun pyyddttiin halpaa, ne kesti luokkaa 15-20tkm ja taas kolisi. Siksipä en enää laita muuta kuin Lemförderiä.
Leave a comment:
-
Mamman a6 :een laitettiin motonet Moogin sarja 4 vuotta sitten . Nyt ajettu noin 100tkm ja ei vielä väljää , hintaa tais olla 399 eur silloin .
Leave a comment:
-
Mitäs mieltä raati on Lemförder vs. Febi?
Febin sarjaa saa 300€ ja Lemförderit näyttäisi olevan lähempänä viittäsataa. Ei kai Febit nyt noinpaljon huonompia ole? Varsinkaan, kun ajattelin laittaa rasvanipat...
Leave a comment:
-
Jos itse vaihtaa ja omalle ajalleen ei anna rahallista arvoa niin mikä ettei. Samaa sarjaa saa kyllä vieläkin halvemmalla ulkomailta. Jos nuo kaksikin katsastusta kestää ehjinä niin eiköhän ne hintalaadultaan pääse tuonne 600-700e maksavien Lemfördereiden kaveriksi.
Leave a comment:
-
Hotarvike/Fixus Hämeenlinna lupasi myydä Lemförder -tukivarsisarjan aina 10€ halvemmalla kuin Ojanperä.
Leave a comment:
-
Onkos Teknorot valmistajasta mitään kokemuksia? Huollossa annettiin tuomio etupään takimmaisille alatukivarsille ja vaihtohinta töineen alkuperäisosilla olisi 700 euroa. Tuolta lahden takaa löytyisi Teknorot-merkkisenä 200 euroa/kpl halvemmalla, mutta kannattaako ne jättääkin sinne?
Leave a comment:
-
Saksasta saa B6:een Lemförderin tukivarsisarjan ~700€, se mikä Ojanperälläkin on 1180€. Kun paikallisessa kivijalkakaupassa on tukivarret alas+taakse 145€/kpl ja alas+eteen 125€, niin joutuu oman lompakonkin tiimoilta jättää tukematta paikallista. 315tkm alkaa olla jo liikaa orkkistukivarsillle vaikkakin seuraavan leimaan on >13kk joten saishan noilla rullattua 340tkm ennenkuin tulis korjauskehotus.
Leave a comment:
-
Itselläni on tuo vm2000 A6 C5 Avant parasta aikaa pajalla oikean taaemman ylätukivarren vaihdossa.
Tämä onkin nyt sitten viimeinen vanha tukivarsi eli tässä parin vuoden sisään on vaihdettu kaikki. Lemförderin tukivarsia laitettu, joten sievoinen summa on mennyt. Olisi heti alkuun pitänyt vaihtaa kerralla koko sarja niin olisi selvinnyt halvemmalla. Autolla ajettu nyt 234tkm. Jakorumba alkoi tuossa 190tkm jälkeen.
Leave a comment:
-
Alkuperäinen kirjoittaja horch Näytä viestiNokitan :) Leimat -98 ja juuri hiljan katsastettu, 310tkm.
Leave a comment:
-
Mulla kaikki olivat samanikäisiä eli alkuperäisiä. Leimat ihan selvästi näkyvillä. En usko että aikaisempi omistaja olisi vaihtanut jo kerran poistettuja takaisin ennen myyntiä, sen verran kova homma se on.
Kieltämättä hämmästyttävää, etenkin kun autossa on viriä ja käytetty spacereita. Ja yksi vaihteistokin saatu rikottua.
Leave a comment:
-
Olikos nämä teini-ikäiset varret ylempiä vai alempia? Omien kokemuksien mukaan alemmista varsista ei hylkyjä tullut vaan syynä oli aina ylätukivarsi.
Leave a comment:
-
Leima kertoo niiden olevan joulukuulta 2001. Kohtuullisen kestävät siis.
Leave a comment:
-
Olisiko esim. vaihteistoöljy vaseliiniä parempi jos sitä laittaa uuden nivelen suojakumin alle ennen asennusta? Toisella foorumilla ainakin tuota tapaa suosivat.
Leave a comment:
-
Alkuperäiset tukivarret 2002 / Allroad C5
Tämän keskustelun innoittamana tsekkasin päiväyksen edellisistä etupään tukivarsista (jotka vaihdoin 2013 ja jotka jätin varalle tai myyntiin). Ne ovat edelleen puslistaan ehjät eikä uusien vaihto tuonut dramaattista muutosta - joku toinen olisi jatkanut niillä ajamista.
Leima kertoo niiden olevan joulukuulta 2001. Kohtuullisen kestävät siis.
Leave a comment:
-
Guest repliedAsiakkaalla tais TRW;t kestää Allroadin alla luokkaa 40tkm, oli tilannut ihan jostain virallisilta sivuilta ulkomailta, eli ei pitäisi olla kopioita.
Leave a comment:
-
Tässä tapauksessa täytyy tosiaan suunnitella tota vaseliinin lisäystä.
Toki, heti kun nuorempi poika(6kk) on vieroitettu lastenvaunuista auto vaihtuu vitoseen, mahdollisesti jopa konsonantilla varustettuun.
Leave a comment:
-
Pari vuotta kesti isän entisessä Passatissa Febit. Hylky tuli sen jälkeen osasta ylävarsista. Jos askarrella haluaa niin suosittelen kyllä avaamaan suojakumin ja laittamaan laadukasta vaseliinia sinne ellei sitten nippoja ala laittamaan.
Leave a comment:
-
Reilu 2 vuotta ja 20tkm vanha TRW (juurikin tuollainen motonetin OE) rupesi narisemaan niin paljon että jouduin laittamaan viikonloppuna neulalla suojakumin läpi rasvaa.
Leave a comment:
-
Tälläinen läjä on oman auton etupäähän asenteilla.
Ylemmät tukivarret ja raidetangon päät.
Hintaa noille febeille tuli noin 240eur rahteineen.
Jännä nähdä miten toimii.
Leave a comment:
-
Osaako kukaan sanoa kenen valmistamia on Motonetin ns OE-laatu vaihtoehto tukivarret? Itsellä olis menossa vaihtoon ainakin taemmat ylätukivarret, mutta ajattelin vaihtaa myös etummaiset samalla vaivalla.
Leave a comment:
Leave a comment: