TRW:tä sieltä on ainakin aiemmin tullut.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Varoitus tukivarsista (mm. Meyle, Herzog..)
Collapse
X
-
Vieras
Asiakkaalla tais TRW;t kestää Allroadin alla luokkaa 40tkm, oli tilannut ihan jostain virallisilta sivuilta ulkomailta, eli ei pitäisi olla kopioita.
Comment
-
Alkuperäiset tukivarret 2002 / Allroad C5
Tämän keskustelun innoittamana tsekkasin päiväyksen edellisistä etupään tukivarsista (jotka vaihdoin 2013 ja jotka jätin varalle tai myyntiin). Ne ovat edelleen puslistaan ehjät eikä uusien vaihto tuonut dramaattista muutosta - joku toinen olisi jatkanut niillä ajamista.
Leima kertoo niiden olevan joulukuulta 2001. Kohtuullisen kestävät siis.
Comment
-
Mulla kaikki olivat samanikäisiä eli alkuperäisiä. Leimat ihan selvästi näkyvillä. En usko että aikaisempi omistaja olisi vaihtanut jo kerran poistettuja takaisin ennen myyntiä, sen verran kova homma se on.
Kieltämättä hämmästyttävää, etenkin kun autossa on viriä ja käytetty spacereita. Ja yksi vaihteistokin saatu rikottua.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja horch Näytä viestiNokitan :) Leimat -98 ja juuri hiljan katsastettu, 310tkm.
Comment
-
Itselläni on tuo vm2000 A6 C5 Avant parasta aikaa pajalla oikean taaemman ylätukivarren vaihdossa.
Tämä onkin nyt sitten viimeinen vanha tukivarsi eli tässä parin vuoden sisään on vaihdettu kaikki. Lemförderin tukivarsia laitettu, joten sievoinen summa on mennyt. Olisi heti alkuun pitänyt vaihtaa kerralla koko sarja niin olisi selvinnyt halvemmalla. Autolla ajettu nyt 234tkm. Jakorumba alkoi tuossa 190tkm jälkeen.
Comment
-
Saksasta saa B6:een Lemförderin tukivarsisarjan ~700€, se mikä Ojanperälläkin on 1180€. Kun paikallisessa kivijalkakaupassa on tukivarret alas+taakse 145€/kpl ja alas+eteen 125€, niin joutuu oman lompakonkin tiimoilta jättää tukematta paikallista. 315tkm alkaa olla jo liikaa orkkistukivarsillle vaikkakin seuraavan leimaan on >13kk joten saishan noilla rullattua 340tkm ennenkuin tulis korjauskehotus.
Comment
-
Onkos Teknorot valmistajasta mitään kokemuksia? Huollossa annettiin tuomio etupään takimmaisille alatukivarsille ja vaihtohinta töineen alkuperäisosilla olisi 700 euroa. Tuolta lahden takaa löytyisi Teknorot-merkkisenä 200 euroa/kpl halvemmalla, mutta kannattaako ne jättääkin sinne?
Comment
-
-
Mitäs mieltä raati on Lemförder vs. Febi?
Febin sarjaa saa 300€ ja Lemförderit näyttäisi olevan lähempänä viittäsataa. Ei kai Febit nyt noinpaljon huonompia ole? Varsinkaan, kun ajattelin laittaa rasvanipat...
Comment
-
Vieras
Karkeasti yleistäen, kaikki muut kuin orkkis ja Lemförder on skeidaa. Joku TRW/ Febi on välissä, loput no name kiinalaiset/ spagetit samaa roskaa. Vahinkoja voi käydä plussan puolelle noissa halpiksissa, mutta yleensä ei. Jos lisää rasvanipat niin tilanne voi muuttua, jolloin mun sanomisiin ei kannata tarttua.
Edit. Pariin laitoin joskus Moogia kun pyyddttiin halpaa, ne kesti luokkaa 15-20tkm ja taas kolisi. Siksipä en enää laita muuta kuin Lemförderiä.
Comment
-
Vieras
Se selittäisi TRW:n huonon/ heittelevän laadun. Kaikki valmistetaan Moogin vanhoilla tehtailla, luultavasti Meksikossa.
Comment
-
Kaverin jenkkiin asennetut Moogin nivelet eivät ainakaan päällisin puolin laadulla tehneet vaikutusta, aika kotikutoisen oloisia kaikki. Emännän Golfiin laiton alatukivarsien takapusliksi Moogit kun muita ei siihen hätään ollut saatavilla. Edelliset tarvikkeet kesti aika tarkkaan 10tkm.
Vanhempien 3BG Passatissa on nyt 2v. ollut muistaakseni TRW:n ylätukivarret, ja niiden kanssa ei ole ollut ongelmia.
Comment
-
Audi ravistaa jarruttaessa ja jarrulevyt todettu suoriksi, joten seuraavaksi laitetaan tukivarsi setti alle, josko auttais. Käykö tuo slamitin sarja (http://www.slamit.net/product/5039/t...4-8e-2001-2008 ) ?
Auto on B7 2.0TQ S-line alustalla. Onko huomioitavaa tuon s-line alustan suhteen?
Comment
-
Varoitus tukivarsista...
Itse ole laittanut RTS (espanja) tukivarret S4:jään ovat edulliset, ja ei ollut ongelmia, pääedustaja Kaha antaa lisäksi 3-vuoden takuun. Yhtä kaikki monet kai ovat siinä luulossa että jokin varaosatuotemerkki joka on kuuluisa yhteyksistään rally touhuihin tms. on tae laadusta. Tämän tyyppinen mittari laadun suhteen ei enää välttämättä päde. Varaosa valmistajat lähtevät siitä että heidän merkiltään löytyy koko linjasto Alfasta-Volvoon, koska kilpaillaan varaosaliikkeiden tuote linjastosta (ei yksittäisestä varaosaa ostavasta asiakkaasta) ja on sanomattakin selvää että silloin ei kaikkea voi itse valmistaa vaan että oman merkin laatikkoon tulee väkisinkin muiden tekemiä kamoja. Ei voi useinkaan tietää kuka valmistaja on sen aikuistenoikeasti tehnyt, joten laadun ja kestävyyden tietäminen tuotemerkin perusteella on vähintäänkin epävarmaa.
Comment
Comment