Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 b5 Avantin takapuskurin irroitus

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A4 b5 Avantin takapuskurin irroitus

Eli ongelmana on saada A4 b5 Avantin takapuskuri irti.

Kontista olen irroittanut neljä pulttia, takapyöräkoteloista (sisälokareista) olen ottanut molemmilta puolilta (molemmilla puolilla 1) ne pidikkeet irti ja sisälokarin reuna ei ole esteenä. Puskuri liikkuu edestakaisin parisen senttiä, muttei lähde kokonaan irti taaksepäin vetämällä.

Pitääkö puskurin alaosa irroittaa?

Eipä siinä muistaakseni pitäisi enää mitään ihmeellistä olla. Päädyt saattaa vain pitää sitä hiukan kiinni.
    Linkki

Comment

Sivuilla on semmoset "kynnet", joilla se on vielä kiinni. Työnnä puskuria sivuista (siitä heti renkaan takaa) alaspäin ja ulospäin.

Comment

Kiitoksia.
        "Työnnä puskuria sivuista (siitä heti renkaan takaa) alaspäin ja ulospäin."
        Tuolla ongelma ratkesi.

Comment

Lainaanpa tätä topiccia, kun pitäis irrottaa sedanista takapuskin.
          Eli lähteekö täysin samalla metodilla, kuin farkusta?

Comment

kyllä lähtee

Comment

Kiitos, oi sinä kaima-autolla ajeleva.

Comment

Mikäs on S4:n (sedan) takapuskurin sisällä olevien "boksien" tarkoitus?

Ja vielä tärkeämpää, onkos jossakin niille menevässä letkussa/piuhassa liitin että puskurin saisi kokonaan pois.

Comment

takapuskurin sisällä olevien "boksien" tarkoitus?
                  Ei mulla ainakaan mitään piuhoja siellä mennyt kun TQ:ta maalaukseen valmistelin...?

Comment

Onkohan ne jotain jälkiasennusjuttuja, koska ei munkaan autoissa niitä ole ollut.

Comment

Irroitin boksit irti puskurista (ja heitin konttiin) kun ei liitintä löytynyt ja koko autoa ei jaksanut tuon takia purkaa...

http://i225.photobucket.com/albums/d.../s4_boksit.jpg

Veikkaus että kyseessä on ihan alkuperäiset antennit?

"Hirschman 823 525-002"

Comment

Ei siellä ole alkuperäisenä antenneja, se on katossa. Muutenkin hassu paikka antenneille, jotain muuta varten nuo siellä varmaankin on.

Comment

Puhelimen tai navigoinnin?

Comment

http://www.hirschmann-car.com/Englis...na/index.phtml

Mitä mää voitin? Mitä mää voitin?

Comment

Papukaijan merkin. :=)

Vielä kun kerrot miten nykyisen kapulan tilalle saa helposti vaihdettua jonkun nykyaikaisen, niin lisäpalkinnoksi lähtee ko. audi merkkinen yhteydenpitoväline... :=)

Comment

???

Ei mulla ainakaan ole tuollaisia puskurin sisällä, vaikka puhelin onkin. Liekkö sitten pre-facelifteissä tuollaiset, vai onko nuo jotkin jälkiasennusantennit?

Comment

Edelleen olen sitä mieltä ettei nuo ole alkuperäisosia, niinkuin tuo linkkikin antaa ymmärtää. Eikä noita ole normaalisti pre-faceliftissä.

Comment

Working...
                                  X