Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kuinka irroitetaan A4 b5 takalasinpyyhin systeemi

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Kuinka irroitetaan A4 b5 takalasinpyyhin systeemi

Miten A5 b5 takalasinpyyhin systeemi irroitetaan? Moottorisysteemi on korista irti, mutta pitäisi kait tuo pyyhin varsi saada irti... Mutteri on irti.

CRC:tä tai vastaavaa ja vaikka ulosvetäjällä varsi akselista irti pooreiltaan. Varo vahingoittamasta onttoa akselia, jossa kulkee pissapojan nesteet suuttimelle.

Edit: Jossei ulosvetäjää ole käsillä, niin silloin kun moottori on vielä pultattuna takaluukkuun kiinni, niin varovasti nitkuttelemalla ja liottamalla varsisysteemi voi vahingossa irrota hapettuneilta pooreiltaan.

Comment

Ok. Ajattelinkin että se on varmaan hapettunut jumiin ja öljyä olen sinne tarjonnut. Tuota nitkuttelumenetelmää olen tähän saakka kokeillut, muttei ole vielä irronnut. Pitää varmaan käyttää ulosvetäjää.

Comment

Ja muista jättää se mutteri siihen kierteisiin kiinni kun ulosvetäjällä vedät, muuten menee helposti paskaks.

Comment

Hautu sopivasti öljyssä aikansa ja lähti nitkuttelemalla pois. Millä tuo lasiin jäänyt reikä on fiksuinta tulpata?

Comment

Siihen voi laittaa varaosaliikkeeistä saatavia tulppia. Eli niitä mitä myyvät antennin reikien ym. peitoksi. Itsellä on sellainen myös.

Comment

Jep, juuri sellainen tuli laitettua.

Comment

Onks monikii napsinu niitä pyyhkimiä pois?

Comment

Mää ainaskii korjasin urheasti silloin omastani ;)

Comment

Samoin, itse myös tulppasin reiän uudella moottoriyksiköllä :) Olisiko maksanut n. 80e Merteililta ostettuna.

Comment

Minäpä otin sen pois vaikka se toimi : )

Ainakin yhden ilkeän näköisen naarmun oli saanut aikaan takalasiin ja mielestäni perän ulkonäkö parani hieman.

Comment

Working...
                      X