Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A3 8L etupuskurin irrotus

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A3 8L etupuskurin irrotus

    Moron!
    Eli en kyseisestä asiasta löytänyt haulla mitään.
    Eli homman nimi olis etupuskurin irrotus.
    Osaisko joku sanoo tarkat ohjeet puskurin irrotukseen?
    Myös sekä etu- että takaumpiot menevät vaihtoon. Takana ei mitään ihmeellistä, mutta eteen uusia valoja ostaessa tarvitsee ilmeisesti huomioida valojen säätömoottorin sopivuus?
    Kiitos jo etukäteen!
    Viimeksi muokannut >>Frost; 27.5.2007, 08:51.

    #2
    1. Konepelti auki

    2. Ota kumilistat konetilan etureunasta pois.

    3. Kumilistojen alta paljastui neljä muovitappia, ota ne irti.

    4. Avaa sisälokarin etureunassa olevat ruuvit, sekä mahdollisesti puskurin alla olevat kaksi ruuvia.

    5. Vilkut voit irroittaa, jos ei facelift, mutta lähtee irti ilmankin.

    6. Vedä puskurin kulmista ulospäin, ei eteenpäin. Kun puskuri tulee sisäreunan pokkauksen verran ulospäin, huomaat, kuinka se pomppaa pois hahlostaan.

    7. Vedä puskuria eteenpäin. Tässä on hyvä olla kaveri, sillä puskurin muovi on melko löysä ja sillä tekee helposti naarmuja / naarmuttaa itse puskurin.
    Viimeksi muokannut sallinen; 29.5.2007, 00:26.

    Comment


    • #3
      Näinhän se irtosi, kiitos paljon avusta. :)

      Comment


      • #4
        Kuinkas helposti se pelkkä puskurin alaosa lähtee irti? Ei oo tullut viel tarkemmin katottuu mut kysyn näin etukäteen...

        Comment


        • #5
          itse otin eilen puskurin irti, kun vaihdoin sen, ja se alaosa näytti olevan kiinni sieltä takaa muutamilla ruuveilla siinä yläosassa... helpoimmalla pääset, kun otat koko puskurin irti, ja sitten vasta irrotat ylä- ja alaosan toisistaan. :) Puskurin irrotuskin on helppo homma! vaikeinta mulla oli niiden konepellin alla olevien neljän muovitapin irrotus :) ja renkaita joutu vähän käänteleen että mahtu ruuvaan sisälokareiden ruuvit irti.. :)

          Mulla on kuvakin tossa kamerassa siitä puskurista takaapäin, irrotettuna, jos kiinnostaa...

          Comment

          Working...
          X