Onko noista kuvista nyt sitten mitään apua...
Kontin verhous on kiinivetokahvan ja varoituskolmion alta ruuveilla kiinni. En nyt muista oliko verhoilun päädyissäkin sivuilla ruuvit. Verhopaneelia auki repiessä kannattaa käyttää malttia, sen luukun alareunassa olevan punaisen huomiovalon johto pitää irrottaa välistä ennen kuin pudottaa verhouksen kokonaan alas.
Muutenkin verhopaneelin irrottamisen on yksi oikea ja monta väärää tapaa. Kohtisuoraan luukusta ulospäin kun vetää niin lähtee klipsut ehjänä. Valopaneeli on kiinni muistaakseni 6 tai 8 mutterilla. Luukun ulkopuoliset avauskahvat pitää ensin irrottaa, lähtevät ulospäin vetämällä kun painaa sisäpuolelta lukkomekanismin läpi tulevat muoviset lukituskielet kasaan.
Rekisterikilpi ja mahdolliset kilventaustat pitää myös ottaa ensimmäisenä pois, kuten myös rekisterikilven valot.
Purin ja putsasin/rasvasin samalla jumissa olleen lukkopesän kun se kerrankin oli niin hyvin käsillä ja aina ollut jumissa.
Kontin verhous on kiinivetokahvan ja varoituskolmion alta ruuveilla kiinni. En nyt muista oliko verhoilun päädyissäkin sivuilla ruuvit. Verhopaneelia auki repiessä kannattaa käyttää malttia, sen luukun alareunassa olevan punaisen huomiovalon johto pitää irrottaa välistä ennen kuin pudottaa verhouksen kokonaan alas.
Muutenkin verhopaneelin irrottamisen on yksi oikea ja monta väärää tapaa. Kohtisuoraan luukusta ulospäin kun vetää niin lähtee klipsut ehjänä. Valopaneeli on kiinni muistaakseni 6 tai 8 mutterilla. Luukun ulkopuoliset avauskahvat pitää ensin irrottaa, lähtevät ulospäin vetämällä kun painaa sisäpuolelta lukkomekanismin läpi tulevat muoviset lukituskielet kasaan.
Rekisterikilpi ja mahdolliset kilventaustat pitää myös ottaa ensimmäisenä pois, kuten myös rekisterikilven valot.
Purin ja putsasin/rasvasin samalla jumissa olleen lukkopesän kun se kerrankin oli niin hyvin käsillä ja aina ollut jumissa.
Comment