Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

tuv paperit jousille?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• tuv paperit jousille?

autossa on hr jouset ja pitäs saada tuv paperit mistähän vois kysellä??
    ja helsingssä päin asutaan..

Einakin Eibachilla löytyy ihan heidän nettisivuiltaan. Kannattaa tsekata oisko H&R:llä samanlainen käytäntö. Mikäli ei, niin sitten myyjään tai maahantuojaan yhteyttä.

Comment

juu hr sivuilta löyty tuv laput....niitä oli ainakin jotain 5 kpl..no pentele isken sille katsastus äijälle kaikki käteen..

Comment

Mistäs suikkalakki tietää mitkä jouset siellä on...Jotkut laput vaan mukaan ja se on siinä...

Ketään en kehota näin menettelemään, kunhan totean että mahdollista on...=)

Comment

Mistäs suikkalakki tietää mitkä jouset siellä on...Jotkut laput vaan mukaan ja se on siinä...
          Nepä on sen verran ovelia, että tarkastavat mitkä jouset siellä on.

Comment

Ei mulla ainakaan ikinä ole...

Comment

mulla näkee vielä jousista ne numerot ihan selkeesti...

Comment

Ei mulla ainakaan ikinä ole...
                Ei mullakaan Passatissa edes huomanneet lievää madallusta mutta kyllä siihen puututaan jollei rekisteriotteessa ole merkintää.
                Sitten niitä ei enää tutkailla juurikaan kun ovat otteeseen merkitty.

Comment

Katsastuskonttoreissa on eroja. Jossakin menee huonompikin auto läpi kuin toisessa, eli ei katsota niin prikulleen.

Pohjanmaalla kannattanee katsastaa Tervajoella, siellä on pienin hylkäysprosentti. Miksihän? Eikai autokaupoilla ole mitään asian kanssa tekemistä :)

Comment

mulla syyhäs niin pirun tarkkaan auton läpi...

Comment

Mistäs löytyy Eibachin jousille noita TUV papereita kun juuri tilatusa ProKitissä noita ei mukana toimitettu. Eibach.com osoitteen pläräsin läpi mutten kyllä löytänyt...

Comment

wwww.eibach.de -> List of products -> Valitse auto, ja TÜV- paperit löytyvät jokaiseen jousisarjaan PDF- muodossa sieltä...

Comment

Mulla ainakin tuli Eibach:n jousien mukana CD-levy, josta löytyi johonkin malleihin asennusohjeet, ja TUV-todistukset kaikkiin malleihin. Sieltä tulostin ne sivut, vaan eipä katsastusmies niitä tarvinnut, vaikka tyrkytinkin sille.

Comment

Working...
                          X