Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Classix-vanteen piiloventtiili

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Classix-vanteen piiloventtiili

En hakemalla viisastunut joten: onko kellään kokemusta mistä apuja kun tuontiauton alla on 18x10 Classix vanteet ja venttiili on ruuvin alla piilossa... Pitäis löytää joku välikappale jonka luultavasti sais ruuvattua paikalleen. Luulin että vanne on BBS:n vanhoja malleja mutta en nettiä tunnin pengottuani ole yhtään viisaampi. Vianor ja Vannecenter (sen enempää kuin Olarin Teboil ja Neste) eivät osanneet auttaa...

Kaikki vinkit ovat kovin tervetulleita.

Mulla on BBS Rs vanteissa piiloventtiilit, olisko sulla kuvaa venttiilin päästä niin voisi päätellä onko samanlainen?

Comment

Oliskohan HiddenValve kysymyksessä?
      Minulla on ollut jo vuosia ko venttiilit käytössä ja toisia ei ehkä tule.
      Siihen venttiilin on ruuvattu o-rengas tiivistetty tulppa,johon käy (minulla)4mm.kuusioavain ja kun tulppa on ruuvattu pois,kierretään sarjaan kuuluva venttiilitappi (jossa itse venttiili).Kaikki osat ovat ruostumatonta terästä.
      Ja siinä venttiili-välikappaleessa on toisessa päässä se kuusioavain,jolla sen tulpan saa kierrettyä pois.Tosi hyvät !!

Comment

Homma selvis, kiitos vastauksista. Vanne on BBS:n valmistama erikseen tilatulle Classix-merkille. BBS-adapteri toimii. Arwidson sanoi puhelimessa että kolme viikkoa kestää saada ko. palikka... Käämi paloi totaalisesti ja soitin tutut ammattilaiset läpi ja yllättäen osa tuli muutamassa päivässä. Ihmeellistä ettei tuollainen palvelu ole itsestäänselvyys tavalliselle maksavalle kuluttajalle??? Onneksi Espoon Euromasterilta sai hyvää ja asiantuntevaa palvelua.

Comment

Working...
        X