Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

KW iskari ongelma

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • KW iskari ongelma

    Elikkä KW Variant 3:sen yhdestä iskarista kuuluu pieni kolahdus kun sylinteriä liikuttaa ylös/alas.. Tuntuu kuin olisi pieni väljyys kun rynkyttää,ja varmaan onkin.Kuuluu myös auton sisälle asti..sulinteri on sivusuuntaansa timmi, vain pitkittäisliike tekee aikaan äänen..

    Takuuta joko on tai ei,kuittia ei ole kun alusta oli valmiiksi autossa alla kun ostin. Pystyykö jostain näkemään ostopäivän?

    Iskari on ilmeisesti purettavaa mallia että jos ei takuuseen saa niin joku varmaan osaa purkaa ja kattoa mikä mättää..Huolletaanhan moottorikelkoistakin öhlins:sejä että tulee mieleen joku moottorikelkkahulto tai vastaava..

    Kellään ei varmaan samaa ogelmaa?

    #2
    Katso ensin onko se tolpan yläosassa oleva mutteri kunnolla kiinni, noissa inox tolpissa on ainakin ollut riesana auki pyörivät mutterit, jolloin koko vaimennin pääsee siellä tolpan sisällä heilumaan.
    Mitä huoltoon tulee niin, us-partsilla on laitteet huoltoon olemassa. Toinen juttu on mistä us-parts löytää hepun kun osaa tehdä huoltotyön myös käytännössä eikä vain teoriassa.

    Comment


    • #3
      En muistanut laittaa että iskari on irroitettu ja lonksuu aivan irallisenaan ilman kiinnityksiä..Tuota iskarin yläpää ongelmaa toivoin myös itse mutta ei..

      Tätä myös itse mietin että mistä se kaveri löytyy joka osaa laittaa oikean määrän kaasua ja öljyä kun tuossa variant 3 on vielä se lisäpatruunakin..Enpä tiedä

      Comment


      • #4
        Tulipa soitettua US-Partsille ja niiden "huolto" on saksan päässä ja takuu kuittia vastaan..Hieno homma, ei taida olla mitään tehtävissä..

        Comment


        • #5
          Kuittia ei tarvii takuu korjaukseen. Jos se iskari on kerran menossa saksaan ni varmasti ne siellä näkee jonkun vaömistunomeron mukaan millon se on myyty.

          Comment


          • #6
            Niin tämä kyseinen kaveri väitti ettei ilman paperia ei asialle tehdä mitään..Kehui vaan että kaverit on yleensä ostanut suoraan uuden.Tiedä sitten mitä se höpisi.

            Saisikohan tosiaan tuota selville valmistenumerolla milloin on paketti tehty,täältä suomesta käsin..Kun iskari nyt sitten aivan heti ei lähde eteenpäin kun täytyy selvittää mitä se korjaus tulisi maksamaan(ilman takuuta)

            Comment


              #7
              Nehän sanoo kuitenkin vaikka mitä numeroita annat etteivät voi sitä selvittää milloin se sarja on myyty ja valmistettu.

              Ota kuitenkin ne numerot ylös ja soita mitä maksaa korjaus ilman kuittia ja mitä maksaa uusi iskari. Ei se sen vaikeempaa ole. Paa pyörät pyöriin niin pääset nauttiin autostas taas.

              Comment


              • #8
                Se valmistenumero on laatikossa ja sitä laatikkoahan ei luonnollisesti ole.. :) Kun nuota iskareita kuulemma tehdään valmiiksi useita ja vasta tilauksen tullessa ne täytetään ja pistetään pakettiin, eli se iskarin sarjanumero ei tässäkään auttanut.

                Tuonne us-partsille soitellut vähän niinkun koko päivän tiedustellessa ja aina antavat uutta numeroa kun eivät osaa sanoa..Ei hintaa korjaukselle,ei uuden hintaa, ei siis mitään..No vielä on yksi numeroa soittamatta, kokeillaan jos tärppää..Viikonlopuksi pitää kuitenkin löydä auto ajoon..

                Kovin hankalalta vaikuttaa, tulisi vaan selvyys asialle josko saisi korjattua, jos ei niin uutta tilalle..

                Comment


                  #9
                  NO vaikuttaapa hankalalta. Kyllä siihen pitäs saada iha uusikin iskari pelkästään kun sanoo missä autossa ne on alla. Jos vaan alusta on autoon tarkoitettu :)

                  Comment


                    #10
                    En voi kun ihmetellä noita vastauksia. Tai no, kun tietää mikä meno on siellä talon sisällä, niin ei tarvi ihmetellä.

                    Comment


                      #11
                      itelläkin sen verran huonot kokemukset viimetalvelta uspartsin toiminnasta, että en tuu sekaantuun enää koskaan sen maahantuomiin romuihin.

                      Comment


                        #12
                        Nostetaan vanhaa ylös. Miten kävi Salmilla tuon iskarin kanssa? Itselläni on toinen kwv2:sen patruuna sylkässy öljyt pihalle ja pitäs ruveta miettimään jatkoa.

                        Comment


                          #13
                          Joo nyt olen tässä kolmatta viikkoa odotellut vastausta us-partsilta. Oon soitellu ja lähettänyt mailia. Eka kerralla luvattiin ottaa yheyttä, mut mitään ei kuulunu. Toka kerralla yhdistettiin jollekkin kuka tietää noista kw:n jutuista, no meni vastaajaan johon jätin soittopyynnön->ei vastausta. Lähetin mailia jossa tiedustelin hommaa-> vastattiin ja luvattiin että maanantaina on kaveri paikalla, ja oletan että ottaisi yheyttä. Mut ei.

                          Voiko ollä näin hankalaa asiakaspalvelu ja yksien iskareiden myynti?!?

                          Comment


                            #14
                            Mulla on taka vasemmalla ollut tota hiljasen vauhdin kolinaa myös, mutta enpä ole siitä suuremmin häiriintynyt kun mitään väljyyttä ei ole kun sitä kiinniollessa tutkii (en ole edes varma että tulee iskarista). Itse käytin samaa iskaria aiemmin motoral:lla konin huollossa kun inoxi korkeussäätö jumahti kiinni. Konispecialistilta siellä vois kysyä onko mitään tehtävissä? Olethan sami kiristänyt ne päätymutterit siihen tarkoitetuilla hylsyillä. sormin tai pihdeillä ei taida riittää äänettömyyteen. Mikä noista sulla kolisee jos vaikka tilattais varasarja josta vois jakaa iskarit?

                            Comment


                              #15
                              Marraskuussa tehty takuukeissi TT:n takatolpista tuottaa vihdoin tulosta. Eilen lähtivät uudet takatolpat tulemaan tänne suuntaan. Myyjän toiminnasta ei ole pahaa sanottavaa (tälläkin foorumilla mainostava nettikauppa), mutta US Parts ja Saksan pää tökkivät pahasti. Kun olisin tiennyt maahantuojan toiminnan, niin olisin ostanut ne PSS9 Bilsteinit mitä suositeltiin... Kyseessä myös Variant 3 -satsi.

                              Comment


                                #16
                                Usparts:in asiakaspalvelu muissa kun myyntitapahtumissa on olematon, takuu juttuja ei siellä kukaan halua hoitaa. Itse sain uudet tolpat vasta kun marssin vanhat kainalossa toimarin juttusille.

                                Comment


                                  #17
                                  No niin. Tänään tuli kuin tulikin postia. Uudet iskarit kustantaisi 220?/kpl ja ovat konin valmisteet. Eli siis tuo minun alustani on ilmeisesti sen verran vanhempaa mallia että koni on valmistanut iskarit tuohon. Täytynee soittaa tonne motorallille ja kysellä huollon mahdollisuutta. Ei hotsittas maksaa ihan noin paljoo iskareista...

                                  Comment


                                    #18
                                    uusissa kw tolpissa jotain noname iskareita? ei tartte miettiä sitäkään

                                    Comment


                                      #19
                                      Olikos niin että KW tekee osan iskareista itse, eli näihin parempiin versioihin ja loput tulee AL-KO:lta ja muilta valmistajilta?

                                      Kuinkas jäykät/pitkät jouset noissa on? Tee-se-itse versio on ollut mielessä mutta jouset taitaa olla kiven alla ja pitäisi laakista osata tilata oikeat

                                      Comment


                                        #20
                                        Olikohan joskus ainakin silleen, että kw2 koneilla ja loput alk-ko:n iskareilla.
                                        On voinut kyllä tulla muutoksia.

                                        Comment


                                          #21
                                          Näin on ollut. Nykyään tekee itse nuo säädettävät, ainakin osittain.

                                          Esa: Jouset ovat todella jäykät. Antavat periksi korkeintaan 20mm. Mulla renkaan ja kaaren väliin mahtuu 1.5 sormea ja kertaakaan ei ole kiinni ottanut, edes kuormalla.

                                          Comment


                                            #22
                                            teeseitse mallihan on mitä helpoin, ja jousia saa evukkaasti mistä rallipajasta vaan, ongelma minusta on sen oikean pampun löytäminen, korkeus säätö juuri itseä kiinnosta mutta ulos ja sisään joustot olis kiva olla oikein, ja jos vielä käyttötarkotuksen mukaan pääsis suht helposti vaihtamaan ratapäiville ja suoraanajopäiville ni avot.

                                            Comment


                                              #23
                                              Kokeilin normi kynäjousta, 51mm sisähalkaisija, niin ei mene iskarin mutterin ohi. Tolpan kierre taitaa olla myös M55?

                                              Eli tarviis ainakin 60mm sisähalkaisijalla olevat jouset tai sitten koko tolppa uusiksi hieman pienemmällä halkaisijalla.

                                              Suurempia jousia löytyy kuulemma H&R, K&W ja eibacilta

                                              Comment


                                              • #24
                                                http://www.lautamakimotorsport.fi/kynajouset.htm

                                                Comment


                                                  #25
                                                  http://www.nettivaraosa.com/viewPart.php?id_part=638568
                                                  Tuolla kanssa jotain. en pahusvieköön muistanu koko halkasija ongelmaa, mutta tuntuuhan noita olevan mitoilla ja painoilla aina varmasti sopiva löytyy.

                                                  Comment


                                                    #26
                                                    Vähän taas muistin tuon koon väärin eli noita lautamäen kynää kokeilin.

                                                    Pari vuotta sitten ei RallyRacella ollut kuin tota 57mm tarjolla, kukaan kysynyt paljon 63mm maksaa?

                                                    Comment

                                                    Working...
                                                    X