Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S4 xenoneista

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • S4 xenoneista

    Tuosta ässästä alkoi vänkärinpuoli kellertämään ja aattelin molemmat polttimot vaihtaa, kysyin alkuperäisten lamppujen hintaa niin 149eur/kpl... Onko tosi ettei saa halvemmalla?? Niin ja mikä lämpöarvo noilla orikiperäsillä polttimoilla on, jos jostain muualta kyselee, kun se kuskinpuolen valo ei oo kovin sininen vaan enemmänkin valkoinen.

    #2
    Saahan noita paljonkin halvemmalla, riippuu tietysti mistä ostaa. Vakio värilämpötila on muistaakseni 4300K.

    Comment


      #3
      Monet tilailee ebaysta, mutta tuo lienee helpompi... http://www.meronet.com/catalog/produ...products_id=30

      Kannattaa ostaa merkkipolttimot Philips/Osram/GE? Ebayssä saattaa olla mitä sattuu piraatteja tai muuten tuntemattomia valmistajiakin...

      Comment


      • #4
        mulla on ainakin toiminut amp:in xenonit ihan hyvin eikä maksa paljoa
        www.katuauto.fi

        Comment


        • #5
          Sä kun Sakari oot tästä Kokkolan lähimaastosta, niin ainakin Varaosakeskukselta saat uudet polttimot, tosin hintaa tais olla 89e/kpl. Ja lämpöarvoltaan ne taitaa olla just ne orginaalit 4300k.

          Itse vaihdoin pari vkoa sitten 6000k polttimot. Ja hinta oli ~90e/pari..... tosin laadusta en sano sitten sen enempää, ennen kuin ne pimahtaa. ;)

          Comment


            #6
            Mulla myöskin AMP 6000K xenonit ja hyvin ovat toimineet. Maksoin 45e/kpl.

            Comment


            • #7
              Noi AMP muutos-sarjat vaikuttais kyl laadukkailta, hinta ois hiukan toinen ku noil tunnetuilla merkeillä. Ei huvittais eka ostaa facelift OEM umpioita ja viel toinen 500 xenoneihi..

              Comment


              • #8
                no niinpä näky että motonetkin niitä myy eikä hintaa oo parillekkaan niin paljon kun autotalo pyytää kappaleelta.. hirmu hinnat on kyllä. Onko tuo 6000k parempi/kirkkaampi kun 4300k?

                Comment


                • #9
                  Kyllä mä ainakin huomasin eron tuossa 4300 vs. 6000k välillä. Se mikä on silmiinpistävintä, on se, kun vertaa esim. kaverin a6:een, jossa on jälkiasennus xenonit, niin siinä on 6000k paljon sinertävämmät kuin nuo mun alkuperäiset.
                  Eli yleisesti taitaa nuo jälkiasennuspaketit olla hieman sinertävämpiä.

                  Comment


                  • #10
                    Noiden jälkiasennussarjojen 6000K on kyllä mielestäni lähempänä 8000K:ta.

                    Comment

                    Working...
                    X