Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

lowtec - alustasarja

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• lowtec - alustasarja

Onko kellään kokemusta tai mitään tietoa "Lowtec" merkkisestä alustavalmistajasta? Se valmistaa sarjoja mm. C4 Avant Quattroon eikä hinta päätä huimaa!

Onko kokeilemisen arvoinen??

yleensä noissa alustan osissa pätee verrattain hyvin se, että hyvä ja halpa tulee eri paketeissa. jos haluaa molemmat niin pitää ostaa kaksi.

itse pitäytyisin ns. nimekkäissä valmistajissa koni, eibach, bilstein, kw...

Comment

niinpä.. ainoo vaan että noissa paremmissa merkeissä tuntuu hinnat olevan järjestään yli 1200e/setti. Ja toinen että ko. autoon löytyy ainakin minun laskujen mukaan aika harvoja sarjoja.

Todistakaa väitteeni vääräksi kiitos ;)

Comment

Mulle tuli muutama vuosi sitten Saksasta lowtec:n alustasarja pösön 205gti:hin elikkäs jouset ja iskarit. Iskareissa oli kolmea vaihtoehtoa ja nuo oli ne halvimmat(30% alkuperäisiä jäykemmät muistaakseni).
        Olen niihin ollut ihan tyytyväinen, tosin mulla ole ollut koskaan merkkisarjaa joten ei ole vertailukohtaa.

Comment

Onko Lowtec -sarjaan tullut kellään uusia kokemuksia. Tuon Ocu RS:n kanssa on todellinen ongelma, kun ei tahdo löyty ns. laatuvalmistajilta kuin korkeussäädettäviä sarjoja.

Ylipäätään alustasarjaa (jouset+iskarit) setiä ei löydy kuin Powertechiltä ja Lowteciltä. Pelkkiä madallusjousiakin on vain muutamalla ei laatuvalmistajilla.

Comment

Mulla on Ässän alla Lowtecin jouset ja Konin iskarit. Ostin KCS:stä. Paperien mukaan tiputtaa 40 milliä ja iskarit pitäisi olla jäykkyyssäädettävät. Käytännössä pudotus oli arviolta 60 milliä, harmittaa niin vietävästi kun en ottanut keskiöstä kaariin mittoja ylös ennen vaihtoa. Iskarit on punaiset ja jäykkyyden säätö ilmeisesti vaatii iskarin irrotuksen. Alusta laitettiin pakoilleen LMS:llä ja sieltä ei muistaakseni tullut mitään kommentteja.

Runsaahkon tiputuksen vuoksi saa olla aika tarkkana miten ja missä ajelee. Tosin mulla BN-Pipes Catback pienentää maavaraa sekin omalta osaltaan. Muuten se on ihan jämäkkä ja isäntä talossa. Ehkä aavistuksen kova, mutta ei kai tiputettu jäykkä alusta muuta voikaan olla? Nyt on ajettu reilu puoli vuotta eikä tosiaan muuta valittamista kuin että tuli liiankin alas.

Kataloogissa taisi olla Ässään kolme eri vaihtoehtoa ja minä otin tuon jäykkyyden osalta säädettävän ja eniten madaltavan. Kaikkein paras olisi tietysti korkeus- ja jäykkyyssädettävä (ja siten, ettei säädettäessä tarvii kaikkea irti ruuvata) setti, mutta sitten puhutaankin jo ainakin kaksinkertaisesta hinnasta.

Ai niin, piti pahoitella, että vastasin näinkin myöhään. Tuo kysymyksesi on mennyt ekalla kerralla ohi silmien.

Comment

Mulla on alla eibach+keltaiset konit ja olen tyytyväinen.

Hannu: Konin iskareita voi säätää kun irrotat iskarin keskiö osan.Muista merkata keskiö osan sijainti.

Comment

Nyt on Skodassa Lowtec 40/40 sarja alla. Alusta tuntuu mukavalta eikä liian kovalta. Madallusta en mitannut, mutta jäi hieman korkeaksi (kai siihen silmä tottuu) edellisiin madallusjousiin verrattuna. Ongelma on vaan että jos takapenkillä istuu kaksi äijää niin pyörät raapivat takalokasuojiin kiinni. Ilman kuormaa on kuitenkin renkaan ja lokasuojan välissä reilusti tilaa. Voiko jousien kantavuus olla näin huono?

Comment

Viispyttyisessä C4 etuvetoavantissa on Lowtec:in miedoimmalla sarjalla melkoinen pudotus, ei kyllä pysynyt noin 40 mm rajoissa.
                  Takapää on aavistuksen keulaa matalammalla, eikä kuormankesto ole kummoinen.
                  Ihannesäätöihin autoa ei suuntauksessa saatu, rajojen sisään kuitenkin.
                  Ajettavuusongelmia ei ko.sarjan kanssa ole 18" kumien kanssa, ja kumit ovat kuluneet tasaisesti.

Comment

Working...
                  X