Autostani hajosi pakkasilla vasen etuiskari, ja en saanut sitä läpi katsastuksesta ko. iskarin vuoksi. Suunnitelmissa oli toki vaihtaa ne muutoinkin, mutta vähän myöhemmin keväällä...
Samalla pitää vaihtaa alatukivarsien kumihelat (siis ne, jotka liittävät kallistuksenvakaajan tukivarsiin).
Kysyisinkin...
- missä järjestyksessa alatukivarsi ja kallistuksenvakaaja pitää irrottaa ja kiinnittää (jotta pääsisi mahd. pienellä vaivalla)
- pitääkö kallistuksenvakaaja irroittaa kokonaan rungosta
- onko tukivarren sisähela vaihdettavissa (siis runkopuolen hela)
- pitääkö abs:n anturi irrottaa navasta vai saako anturijohdon irrotettua jostakin liittimestä (anturi taitaa olla tiukassa navassa)
- mitä muuta käytännön niksejä olisi hyvä tietää
Auto on siis A6 2.5TDI -97, etuveto, kori C4
Samalla pitää vaihtaa alatukivarsien kumihelat (siis ne, jotka liittävät kallistuksenvakaajan tukivarsiin).
Kysyisinkin...
- missä järjestyksessa alatukivarsi ja kallistuksenvakaaja pitää irrottaa ja kiinnittää (jotta pääsisi mahd. pienellä vaivalla)
- pitääkö kallistuksenvakaaja irroittaa kokonaan rungosta
- onko tukivarren sisähela vaihdettavissa (siis runkopuolen hela)
- pitääkö abs:n anturi irrottaa navasta vai saako anturijohdon irrotettua jostakin liittimestä (anturi taitaa olla tiukassa navassa)
- mitä muuta käytännön niksejä olisi hyvä tietää
Auto on siis A6 2.5TDI -97, etuveto, kori C4
Comment