Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Allroadin maalipinnan hoito (matta)

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Allroadin maalipinnan hoito (matta)

En löytänyt haulla vastausta tuon Allroadin mattapintaisen katon vahaukseen tai muuhun kiilloitukseen. Onko kellään kokemusta voiko tuollaista pintaa vahata vai tyydytäänkö pelkkään pesuun?

Lisäksi tuossa on nuo lokasuojan kaaret muovia, käykö niille jokun tyyppinen vaha, vai olisiko puskurien muovinhoitoaine oikeaa tavaraa. Miten olette muut puskureita hoitaneet?

Itse olen laittanut noille suojakaarille Armor All muoviosien suihketta. Ensin suihkutan aineen lokasuojille ja sitten pyyhin sen rätillä. Katolle olen tehnyt joskus saman käsittelyn.

Suihke suojaa muovia UV-valon vaikutukselta, tummentaa ja tuo kiiltoa. Tuskin muoviosien vahakaan on huono juttu. Pitänee kokeilla kun kelit lämpenee.

Comment

"purkureita hoitaneet?" -pyrskährös-kröhöm..
      mattapintavahaa/-hoitoainetta oon kans kans kyselly muutamista alan liikkeistä. menestys heikkoa, osa pyörittelee päätään ja vanhemman polven ammattilaiset sanovat sitä olleen ainaki joskus...
      ennen talvea ja suolakelejä pakko löytää joku suoja-aine maalipinnalle..

HELPHELP!!

Comment

AutoGlym Bumper Care

Comment

Ainakin omassa KIESISSÄ :) on muoviosat tullu käsiteltyä Simonizin keltasella,sillä nestemäisellä.Menee kivasti muun pinnan vahauksen yhteydessä ja tulee todella nätin näköset.

Comment

Marlenen tapauksessa pitäisi saada matta-/satiinilakalle vaha/suoja-aine koko autolle... Ei vain muoviosille. Auto siis hiljattain maalattu yli mattavärillä.

Comment

Working...
            X