Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Cobra jousista? Mistä näkee sarjanumeron?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Cobra jousista? Mistä näkee sarjanumeron?

Pitäis löytää jouses oleva numerosarja. Jouset on autos alla ja ei oikein olisi aikaa ottaa niitä irti vain ettiäkseen tuota numeroa. Tarvii autoo niin paljo.

Joten osaisko joku kertoa missä kohtaa jousta tuo numerosarja pitäis olla? Voiko sitä edes nähdä ottamatta jousta käteen?

Ja tämä pitäis löytää sen takia että jousesta on pala alareunasta katkennu. Lähetin asiasta jousten valmistajalle viestiä ja ne haluaa tämän numeron. Olis pieni mahdollisuus jopa saada takuuseen vaikka ei oo mulla noista mitää tositetta kun tulivat auton mukana.

mut tosiaan jos joku tietäis missä kohtaa se numero on niin auttais paljon.

Kyllä mulla näkyi ihan siinä kierteen ulkoreunalla. Mustalla kierjoitettu punaiseen jouseen, pitäisi puhtaasta erottua kyllä hyvin jos siellä moiset numerot on.

Comment

nii juu, mut missä kohtaa. On aikalailla kuras yms. noi jouset... Pitäs varmaa pestä autoo vähä useemmin.

Siis lähinnä kaipais tietoo et yläpääs, keskellä vai alareunas.

Comment

Minulla ainakin oli aikalailla keskellä. tai siittä hieman ylöspäin. Löytyi aika helposti ku enimmät kurat pyyhkäisi pois.

Comment

Taisi olla tosiaan keskikohdasta hieman ylöspäin.

Comment

Ei tarvise ottaa jousta käteen. itse tunkkasin autoa ilmaan että jäi vähän enemmän väliä renkaan ja suojan väliin.

Comment

ok. Kiitoksia pitää yrittää kaivaa se sieltä. Jos vaikka noi menis viä takuuseen.

Comment

Nyt täytyy kyllä kerranki kehua jotain valmistajaa. Cobran jousien valmistajalta tuli tänään viesti että lähettävät uuden jousen tulemaan.

Nyt vain odotellaan että tulis nopeasti. 22.päivä pitäis käydä näyttää autoa uudestaan

Comment

Working...
                X