Tossa sivusta tuo oma. Vähä huono kun tuo varjo.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A4 B6 Jousien vaihto.
Collapse
X
-
No joo, eipä toi nyt NIIN vakavaa ollutkaan miltä näytti aiemmissa kuvissa. Isompaa vannetta vaan alle niin alkaa näyttämään! Tosiaan sitten voi alkaa tekemään uusinta-arvioita kuinka vakavaa tuo todella on. :) (Omassa 8"x18" + 245/40 pullat, ET35, taakse ehkä kaipais 5-10mm levyt väliin)
Comment
-
No niin laitetaas kuva ihmetykseksi tuosta perän korkeudesta 18" vanteilla. Tosin kumit on alikokoa 205/40. 225 leveellä kumilla halkasija 16mm suurempi eli kumi olis kaarta 8mm lähempänä mut silti meleko kaukana. Vanteet nyt ole sen asiallisemmat kun muita ei nyt ole. :)
Kait se täytyy töistä ottaa muutama laastisäkki taakse et saa perän tippumaan(köyhänmiehen madallus).
Paljoko muilla joilla on prokit on mitta kaaresta navan keskelle. Mulla se on edessä 33.5cm ja takana 35.2cm
Comment
-
http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...d.php?t=124305
http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=61268
Siitäpä näin alkajaisiksi.
Comment
-
Tuosta, skippaa iskarit...
http://www.a4mods.com/index.php?page...tml&category=2
http://www.audizine.com/forum/showth...al-and-Install
Comment
-
Mitäprkelettä. Itellä ei taivu mitenkään tuonne taakse tuollaiset puristimet. Ei edes minkäänlaiset Mersumallitkaan mitkä on mulla töissä :D
Comment
-
Comment
-
Nostaa tunkilla napaa ylöspäin (jousta puristukseen). Sitten järeellä köydenpätkällä sitoo jousen, että jää puristuksiin. Tunkki alas. Sorkkarauta käteen ja kaveri vääntämään napaa alaspäin. Näillä tempuilla vaihtu omaan nelikkoon takajouset, kun puristimet ei mahtunu.. Omalla vastuulla, jos joku kokeilee.
Comment
-
Olis tarkotus huomena laittaa säädettävä alustasarja audi a4 b6 quattron alle, luin tuossa aloitusviestissä olevia linkkejä ja tuosa onkin ihan selkeä ohje irroitukseen ja niin edelleen mutta itse en omasta autosa kyllä noita koritulppia löydä mistään, ettei tarvisi koko tuota ylätukivarsi hässäkkää irroittaa. Tuota toista keskustelua luettua huomasin että sielä oli ollut jollain muulla kans sama homma että ei ole ollu noisa jousilautasissa ollenkaan noita kahta kiinnitys pulttia, eli taitaa ne juuri multa nyt puuttua ? Meinaako se nyt sitä sitten että joudun irroittamaan nuo kolme pulttia että lähtee koko ylätukivarsi nippu mukana ? Ja sitten vain iskarin alapultti irti ja koko paketti on sylissä ?
Comment
-
B6:n iskarin yläpää on erilainen, eli sitä yläjousilautasta ei saa erikseen irti siitä.
Koita maltilla että lähteekö se ylätukivarsien ulkopään yhdyspultti siitä olkavarresta irti; jos lähtee niin se pois ja tukivarsien pallonivelet irti olkavarresta, kallistuksenvakaaja irti koiranluusta, konehuoneesta ne kolme pulttia pois ja iskarin alapään pultti irti. Sitten saat paketin käsiisi.Viimeksi muokannut JarnoN; 15.4.2016, 16:51.
Comment
-
Ei ole xenoneita, mutta miten on porukka tuota takapään korkeudensäätöä säätäny? Kun tuo säätöpala jää tuonne jousen alapuolella aika syvälle tuonne koloon eikä sinne tahdo oikeen tuo sarjan mukana tullut haka avain mahtua pyörimään niin millä olette tuota pyöritelleet vai oletteko jo asennuksen yhteydessä laittaneet sen oikella korkeudelle? Vai onko täällä harrastettu taltta/vasara komboa tuon pyörittämiseen ? :/
Comment
-
Tuossa on näköjään tehtykkin niin
http://www.a4mods.com/index.php?page...coilovers.html
mutta heikon englannin kielen omaavana en häävisti tuosta tekstistä tajua niin mitenhän tuo on oikeen toteutettu? Näköjään tuota toista kumitassua on vingutettu ja laitettu tuohon säätöpalikkaan kiinni? Onko tuosa jotain muuta mitä pitää tietää jos noin tuon tekee ?
Comment
-
-
Noniin alusta on nyt paikoillaan ja näyttää toimivankin, etupään säätämisessä ei ongelmaa mutta takapään säätäminen tuottaa harmaita hiuksia! Eli laitoin nuo säätöpalat nyt tuon jousen yläpuolelle mutta ei tunnu vieläkään avain löytävän paikkaansa että sais kiristettyä tuota? Pitäis saada parisenttiä nostettua kuin jäi turhan matalaksi mutta eihän tuota saa vieläkään kiristettyä kun avain ei tunnu osuvan kiekon hampaisiin (vaikka oikea avain onkin) ja tuo tuntuu todella jämäkältä kiristää, onkohan tuohon mitään helpottavaa tekijää/kikkaa että sais säädetty ? Onko kellään ollut samanlaista ongelmaa tuon takapään säädön kanssa ?
Comment
-
Comment