Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

TT: n lasinpesunestesäiliö

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• TT: n lasinpesunestesäiliö

Tulipa sitten talvipakkasilla jäädytettyä pesunestesäiliö (oletan) sillä seurauksella, että pesunesteet tihkuu pikkuhiljaa maahan. Vuotokohtaa en ole havainnut, mutta jos se on säiliö niin miten siihen pääsee käsiksi? Etusiipi pois? Sisälokari pois? Ja sitten toinen kyssäri olis, et mistähän tuollaista uutta säiliöta kannattais kysellä? Muualta kuin merkkiliikkeestä... löytyykö?
    Kiitti etukäteen!

Onneksi olkoon ja tervetuloa joukkoon. Tuskin on säiliö, veikkaan et lampunpesimet jos sulla sellaiset TT:ssä on. Itsellä jus laitettavana samasta syystä ja potuttaa oma moka et päästi jäätymään. En vain uskonut et olis mennyt yli 20 asteen monena yönä perättäin...

Comment

Mulla vuosi edellisestä autosta lampunpesimen moottori. Se oli haljennut, eli siitä vaihdettiin se koko pumppu.

Comment

siistiä=(

Pitääpä tsekata noi pesimet ja moottori.. Toivottavasti ei maksa maltaita... Onkohan noille itse mitään tehtävissä?

Comment

Pesimet

maksaa marmorilla 105? kpl... (eli mötikät, jotka nousee puskurista). molemmat oli hajonneet, nice...
          Viimeksi muokannut TN; 29.3.2007, 09:21.

Comment

Riippuu vuotokohdasta, mutta lampunpesimet on itse korjattavissa tietyin edellytyksin. Tuosta nysästä topikista löytyy hieman asiaa.

Edit: eipä toiminu linkki.

Comment

vuodosta

eli eipä ole pesimiä TT:ssä laisinkaan. Vuotaa siis jostain muualta, nice! Sen säiliön vois kyl tsekata. Kaikki letkut tuntus olevan aika jemmassa, joten joutunee kääntymään AAH!!! aina niin edullisen merkkikorjaamon puoleen=)

Comment

Harmittavaa

Sitä mäkin kirosin. Ei niitä vuotoja päässyt itse katsomaan kun joutuu irrottamaan koko puskurin ensin. Mulla on mennyt 1. vuoden aikana tuohon rinkulaan jo 2000? huoltoihin ja korjauksiin. No tän homman voin laittaa oman tyhmyyden piikkiin kun päästi jäätymään.

Comment

Tiedoksi: Pesurin säiliö kerhon osakanavasta 35e, kotimaas 70e

Comment

Working...
                  X