Kuuluuko B7:ssa pesunestettä lentää myös lyhdyille, vaikka ajovalojen säädin perusasennossa? Tuntuu tyhmältä pestä konepelti joka kerta kun tuulilasi on likainen. B6:ssa nestettä tuli umpiolle vain ajovalokatkaisimesta ajovalot päälle laitettuna. Ja jos B7:ssa tämä on normaalia, saakohan sen fiksusti pois päältä?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Pesunestettä aina valoille B7:ssa?
Collapse
X
-
Sama täällä. Konepelti kastellaan aina kun ajovalot palaa mutta ei kun päiväajovalot on päällä. En tiedä miten on kun on 0 asennossa, koska pidän aina katkasimen "Auto" asennossa.
Sen verran logiikkaa järjestelmässä on että kun pesuneste on vähissä ja ärsyttävä keltainen liikkuva varoituskuva jatkuvasti pyörii näytössä niin se ei turhaan kuluta nestettä ajovaloihin vaan tulee pelkästään tuulilasille.
-
Passattiin laitettiin aikoinaan erillinen kytkin, jolla virta lampun pesurin pumpulle saatiin katkaistua. Tehtiin muistaakseni ESP-napista ja jostain toisesta katkaisimesta. Siis virta- tai maajohto kierrätettiin tuon napin kautta.
Passatti söi huonolle kelillä enemmän pesuvettä kuin löpöä. Aika typerän tuntuista kun ajoi vaikka Lappeenrannasta Lahteen eikä nähnyt enää mitään kun pesuneste oli lopussa..
Comment
-
En tiedä minkä mallin passatista on kyse, mutta mulla ruiskii vain sillon ajovaloille kun katkasija on valot päällä asennossa.
Mut mulla on automaativalot, joten ei sitä tartte laittaa päälle päivisin. Sillon ei ruiski valoille. Iltahämärä on sitten vähä eri juttu. Sillon ei aina tarttis pestä valoja. Toi ruskupesuri kun on vielä niin surkea siihen hommaan.
On tullukkin opeteltua käyttämään sitä niin vähä aina, ettei ruiskase valoille.
Comment
Comment