Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4/b5 rutina etupäässä.

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A4/b5 rutina etupäässä.

Huomasin tänään kun parkkiksella autolla pyörin, että etupäästä kuuluu rutinaa. Mistähän voi johtua? Ei kuulu muuten kuin kävelynopeudessa eikä sillä ole vaikutusta onko ratti linkussa.

Täällä oli samaa vikaa. Alapallonivelet rutisivat ainakin minun kulkineessa. Ruuttasin lääkeruiskulla lisää vaseliniia suojakumin lävitse. Hiljeni rutina aika hyvin. Kyllä vieläkin kuuluu jotain pientä. Tukivarsien vaihto edessä ainakin itsellä 20tkm sisällä.

Comment

Mulla samaa ääntelyä kuskinpuolelta parkkihallissa ajaessa, oiskohan se tuo alapallo?

Ratin keskialueella myös hieman väljää, tosin sitä ei tunne hiljaisessa vauhdissa. Tuntuu myöskin aika tuuliherkältä. Liittysköhän se myös tohon alapalloniveleen?

Comment

mulla oli kuskinpuolen alapallonivel kuiva niin meinas rutista,rasvaa suojakumin alle niin hiljeni.

Comment

Tossa eilen kun kesäkumeja vaihtelin, niin alatukivarret oli ainakin väljät, ilmeisesti myös ylätulivarret.

Eli näillä konttorirotan lihaksilla sain käsin käänneltyä alatukivarsia kiertosuunnassa, niin että selvästi näki kumipuslan antavan periksi apurungon puolella. Sieltä ilmeisesti hieman kylmemmillä ilmoilla tuli se rutina. Nyt hieman ilmojen lämmettyä on ollut hiljaisempi, mutta ajotuntuma on hieman epämääräinen.

Comment

Working...
          X