Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Mistä RH/Artec vanneadapterit?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Mistä RH/Artec vanneadapterit?

Tuli hommattua diudiin uudet vanteet ebayn kautta, mutta vanteisiin ei ole tarvittavia adaptereita...
    Sen verran olen jo kysellyt, että esim. autovaruste.netin kautta moisia adaptereita saisi, mutta hintaa kyseisille kikkaroille olis 150?. Löytyiskö jostakin kenties hieman edullisemmin, vai mahtavatko maksaa aina suunnilleen tuon verran? Saksasta jostakin? Ebayn kautta kun löytyi, niin hintaa oli suunnilleen saman verran kuin autovarusteessakin...

Vanteissa on oikea jako, eli 5x112, mutta ET:tä pitäisi muuttaa 2x20mm ja 2x10mm palikoilla.

Tuskinpa saat muualta halvemmalla.. itse asiassa kysyin itsekin 2kk takaperin adaptereita Autovarusteelta ja hinnaksi tarjottiin lähemmäs 200?.

Comment

Olen ostanut vanteisiin lisäadaptereita Us Partsista kun noita RH:n vanteita on kertynyt nurkkiin jo enemmänkin. Halpoja ne eivät ole sielläkään ja ajattelin jo tilata tutulta sorvarilta, mutta kun US Parts on tuossa toimiston nurkalla niin helpolla pääsin. Sain kyllä tutulta rengaskauppiaalta vinkin että niitä löytyy halvemmalla jostain vanneliikkeestä joka on Rengaslasin yläkerrassa Itäväylän varrella? Taitaa olla tämä jonka löysin googlettamalla: www.drwheelgoods.fi.
      Viimeksi muokannut sami; 27.3.2007, 23:20.

Comment

Ebaysta löytynee aika hyvin.

Comment

http://www.stg-gmbh.com/tuning.html

tuolta selaamalla löytyy rh-adaptereita

Comment

Working...
          X