Ylimmät on varmaankin ylätukivarsien ulkopään pultit, nuo isommat voisi olla apurungon pultit. Mutterit näyttää aika pieniltä mihinkään?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
B5/S4 etutukivarret
Collapse
X
-
Minulla odottelee myös 021-LMI sarja asennusta. Viimeisin viesti näyttää olevan parin vuoden takaa, onko muilla ollut sarjassa noita "ylimääräisiä" kiinnitystarvikkeita? Jos sarjasta on puuttunut jotain, niin mitä? Auto on mökillä tallissa ja yritän pääsiäisenä ainakin aloittaa tukivarsien vaihtohommaa. Huomenna olisi ehkä vielä mahdollisuus hankkia puuttuvia tarvikkeita, jos tietäisi, mitä tarvitsee hankkia..
Mitään erikoisempia työkaluja vaihtoon ei kaiketi tarvitse?
Comment
-
Kuningaspultti tuottaa todennäköisesti hankaluuksia ja sen irroittamiseen on erilaisia mieltymyksiä, lämpö auttoi meikäläisellä. Taaemman alatukivarren irroitukseen on hyvä olla rälläkkä tms. millä saa pultin poikki, ellei apurunkoa halua tiputtaa/raottaa. Kiinnityspultti sitten kasatessa vain toisinpäin. Muuten ei ihmeempiä tule mieleen, tuleeko muille?
Edit. Pakko oikaista, kun tuon taaemman alatukivarren tänään vaihdoin, että unohtakaa rälläköinti, kuten okkim mainitsi. Oon jotain ihan muuta pulttia tuossa ajatellut...Viimeksi muokannut janhe; 12.5.2014, 21:27.
Comment
-
Lemförderin 021-LMI sarja tilattu.
Heh tämä vissiin joskus aiemminkin ollut mulla listalla kun oma kommentti vuodelta 2007 ;D
Alkuperäinen kirjoittaja Mikse Näytä viestiHerätelläänhän henkiin aihetta kun on muillakin tukivarsien vaihto ajankohtaista.
Comment
-
Takimmaiset alatukivarret tulee todennäköisesti väärällä puslalla. Näin kävi oman B5:n kohdalla ja sen huomasi kyllä ajettavuudessa.
http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...&postcount=563
B5, B5.5 ja B6 käyttää kaikki samaa taaempaa alatukivartta johon kuuluu jäykempi pusla.
Comment
-
Mulle tuli b6:een nuo 'väärillä' puslilla olevat, mutta niissä kyllä muistaakseni oli itsessään mustassa puslassa tuollainen liikkeenrajoitin/ jäykiste. Ajettavuudessa en ole huomannut mitään poikkeavaa eli uraherkkyyttä ja vaeltelua (auto tosin seisonut jo useamman kuukauden). Lienee tuotekehityksen tulosta nuo erilaiset puslat.
On näitä sarjoja mennyt kyllä useampaankin ja s-line alustalla oleviin myös eikä niistä ole mitään kuulunut?
Comment
-
Yhdeksän vuotta edellisestä tukivarsijumpasta ja nyt heti uudestaan. Osaako joku sanoa, että vastaako tämä FCP Euron keräämä sarja tuota 021-LMI sarjaa juurikin noiden pallonivelten osalta? Tuossa on vaan näppärästi nuo TRW:n osanumerot, nin voi sitten tilata Sparetolta tai Aeromotorsilta noilla, jos vaan ovat oikeat.
https://www.fcpeuro.com/products/aud...8t#description
Comment
Comment