Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

mahtuuko 15" vanteet enään HP2 jarrujen kanssa?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• mahtuuko 15" vanteet enään HP2 jarrujen kanssa?

Olen hankimassa hp2 jarru sarja ( se pienempi 314mm) tolpineen kaverille. Tuli sitten mieleen että mahtuuko 15" vanteet enään pyörimään?

Eipä taida mahtua
    Päättelyketju: Ufot kehitettiin jotta 310mm levy saadaan mahtumaan 15" vanteeseen -> 314 + satula siihen päälle = tuskin mahtuu 15" vanteeseen.

Comment

Seison korjattuna, tekstiviestillä minulle tietoon saatettiin että 314 + HP2:t mahtuu ainakin 200 20v:n orig 7,5x15 vanteiden sisälle. (jouluja myös Ristolle)

Comment

Täytyy olla avonainen vanne. Meillä on kilpurissa 298 mm:n levy ja APracing satulat, niin Compon kisavanteeseen menee, mutta tavalliseen tarvikevanteeseen otti kiinni. Compoon jää kylläkin n 10 mm väliä, joten saattaisi tuollainen 315 mahtua.

Comment

Kiitos infosta.

Minulla on corradossa AP racing satulat ne ovat suhteessa aika isoja niihin 330mm levyihin joten vaan juuri avonaiset 17" tuumaiset esim bbs rc ( rs ei mahdu) tai Lm'it mahtuu. Joten muistaakseni ne audin omat hp2 satulat ovat huomattavasti pienemmät.

Comment

hp2

joo pitää olla kyllä "avara" 15" kiekko että mahtuu. pellikiekoilla ei mitään toivoa.

Comment

no mikä näköiset ne tepon mainitsemiä "200 20v:n orig 7,5x15 vanteiden sisälle" sitten ovat?

Comment

6x15 et45 http://www.audiworld.com/model/histo...90/pix/200.jpg

Comment

et 45!.....

tässä on hieman ristiriitäiset näkökulmat mainittu...

no niin kaverit ...ehdotan kolme kieroksia...perinteistä nyrkeilyä ja että teppo oikeassa kulmassa ( vaalean punaiset pikku housuissa) haastaa nyt sitten joku teistä avovanne väiteessä uskovia kavereitä. Teknisia knock out ei sallita, kunnon tyrmäys kymmeneen.

Kuka ottaa haaste vastaan!!! :-)

Comment

Minen mistään mitään tiedä, näin minulle vain väitettiin...

Nyt kun katsoin uudelleen mitä aikaisemmin opastettuna tuli kirjoitettua niin kaipa Risto tarkoittikin BBS:n hunajakennoja. Ne kun ovat euroopassa olleet 3B:n vakiokamaa ja mitatkin täsmää.

Comment

jaa hah...vai ei sitten kunnon matsi syntyikään...olkoon sitten...

Comment

Mä oon valmiina matsiin, ilmotatte vaan ajan ja paikan! ;-) Ei vaan, kyllä tosiaan sillä vanteellakin on suuri merkitys että mahtuuko vai ei. Mulla ei noiden 996 biturbon jarrujen kanssa sopinut 8x17 vanne 32 et:llä, otti puolista kiinni satulaan, eli ne kaartu liikaa ku oli reunaa "sopivasti". Nyt ku on sitten suorat puolat niin ei mitään ongelmaa.

Comment

Kai sekä puolojen "kaari ominaisuudet" ja ET ovat ne asiat mitä ratkaisee asian.

Muista että big reds ( eli bi turbon) satulat, mahtuu jopa pyörimään 7x17 rs2 vakio vanteeseen ja sen ET oli 55 jos muistan oikein...

Comment

Oikein muistat

Comment

kiitos, siitä on jo niin kauan aikaa sitten kuin minulla oli rs2 ...:-)

Comment

Working...
                              X