Nyt on paha paikka, uusille kesävanteille on mietitty mallia kohta vuoden päivät ja nettiä selattu ihan riittämiin..
Ei ole montaa vaihtoehtoa jotka kelpaa alle.
Esitänkin tässä arvovaltaiselle raadille kysymyksen muutamista eri vaihtoehdoista joita olen ajatellut.
Eli Rian Daytona Race vannetta olen miettinyt seuraavilla kokoonpanoilla:
9,5x18" 245/35 kumeilla,
8,5x19" 235/35 kumeilla,
tai 8,5 + 10x19" 225/35 + 265/30 kumeilla. (etukumien kantavuus 1280kg etuakselimassalle melko riittämätön, eikä 235 ei sovi kehän kasvu syistä)
Myös BBS LM on monesti käynyt mielessä, mutta siihen on vain yksi vaihtoehto:
8,5x19" 235/35 kumeilla.
Kovasti tekisi mieli vanteeseen lisää lippiä ja auto näyttämään entistäkin matalammalta, joten tuo aivan ensimmäinen vaihtoehto vähän mietityttää siitä syystä. Tuo kakkosvaihtoehto taitaa olla noista Rialeista kuitenkin kaikkein järkevin..
Mielipiteitä..
Ja muitakin vastaavan tyylisiä pyöriä saa toki ehdottaa ja kuvia postata jos löytyy...
Ei ole montaa vaihtoehtoa jotka kelpaa alle.
Esitänkin tässä arvovaltaiselle raadille kysymyksen muutamista eri vaihtoehdoista joita olen ajatellut.
Eli Rian Daytona Race vannetta olen miettinyt seuraavilla kokoonpanoilla:
9,5x18" 245/35 kumeilla,
8,5x19" 235/35 kumeilla,
tai 8,5 + 10x19" 225/35 + 265/30 kumeilla. (etukumien kantavuus 1280kg etuakselimassalle melko riittämätön, eikä 235 ei sovi kehän kasvu syistä)
Myös BBS LM on monesti käynyt mielessä, mutta siihen on vain yksi vaihtoehto:
8,5x19" 235/35 kumeilla.
Kovasti tekisi mieli vanteeseen lisää lippiä ja auto näyttämään entistäkin matalammalta, joten tuo aivan ensimmäinen vaihtoehto vähän mietityttää siitä syystä. Tuo kakkosvaihtoehto taitaa olla noista Rialeista kuitenkin kaikkein järkevin..
Mielipiteitä..
Ja muitakin vastaavan tyylisiä pyöriä saa toki ehdottaa ja kuvia postata jos löytyy...
Comment