Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

B4 etujarruputkien pituus

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

B4 etujarruputkien pituus

S2 Avant potilaana, pitäisi saada auto katsastettua ja teräspunosjarruletkut puuttuu vielä edestä.
    Jarruputken ja letkun liitos täysin jumissa, ei lähde edes lämmittämällä.

Kuinka pitkät on etupyöriin tulevat jarruputket? Onko putkissä mitään erikoisempaa? Liitinkoot?

Kävisi teettämässä uudet putket niin pääsisi tästä ongelmasta eroon

Kannattaisiko ostaa sarja, jolla nuo voi itse tehdä.
    Jarruputki maksoi viimeksi kun hain 14e/5m, + juntturit tuohon päälle.
    Maksaa todella nopeasti itsensä takaisin ja on tuolle sarjalle tullut "yllättäin" käyttöä klo.18.00-jälkeen, jolloin liikkeet ovat jo kiinni.

Comment

Eikös nuo letkujen päät vois vaikka hioa rälläkällä tai jollain ettei tarvitse alkaa putkia vaihtamaan?

Comment

Laiskuus iskee.

On mulla Bilteman sarja mutta sillä ei saanut ihan vuotamattomia liitoksia, joutu viilailee .

Ajattelin päästä helpolla ja teettää sopivat putket.

Comment

745 ja 1990 mm, liittimiä en muista mutta samat kun kaikissa vag tuotteissa lienee (M10x1 ?).

Mulla Bilteman kalliimpi putkentekosarja, on tähän mennessä tullut aina pitäviä liitoksia. Sillä halvemmalla ei tee mitään.

Edit. tuo pidempi putki voikin olla 1390 mm, albumi ei ole ihan selkeä tällä kohtaa,

Comment

Mulla on se halvempi. Se tekee päistä hieman vinoja.

Sain kyllä tehtyä sillä gti:n putket kertaalleen.

Laitoin naaras - naaras jatkoliittimen viilapenkiinn ja kirin kunnolla putken päätä tähän liittimeen. Kun se otti auki niin näki mistä pitää hioa että päästä tulee suora ja tiivis. Turhan työläs homma.

Comment

Working...
            X