Alkuperäinen kirjoittaja Marqs
Näytä viesti
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Mikä alustasarja A4 B6?
Collapse
X
-
Ite sain nyt sitten hoidettua tuon alustan paikalleen ja tänään kävin Vianorilla. Aurauskulmien säätö näyttää tuolta.
Kuinkas kannattaakohan tuo alusta mennä heti muutoskatsastamaan vai meenkö vasta ens keväänä samalla kun pistäisin 19" vanteet otteeseen.
Säästääkö kuluissa mtään jos tekee ne yhtäaikaa?
Comment
-
Tänään saatiin vogtlandin korkeus säädettävä alusta alle. Hommaan meni noin kolmisen tuntia. Kaikki pultit ja mutterit aukesi ilman ongelmia, myös ne ylätukivarsien sen kun pyöritteli auki.
Mittasin kaarista napaan ja joka kulma on nyt n.330mm. Muuten hyvän oloinen sarja mutta takaa on nyt niin alhaalla kuin saa. Edessä taas ois varaa tiputella vaikka kuinka paljon. No menkööt talven tuollain, keväällä vois etupäätä vielä vähän pudotella.
Tuossa vielä parit kuvat. Rengastus on 235/35/19 vanne eessä 8,5" et30 ja takana 9,5" et38.
Comment
-
Nyt kun aurinkokin jo vähän paistelee on aika pistää auton ensi kesän ajokorkeus kohdalleen. Mielessä on vahvasti pyörinyt kw variante 1 tai 2, vähäisien negatiivisten kommenttien vuoksi.
Tuosta s-line alustan narinasta olis myös päästävä eroon kun alustaa kerran rupeaa säätelemään. Täytyykö vain työntää rasvaa koko yläpään kumin välit täyteen vai millä olette tuon narinan hiljentäneet. Entä kannattaako tuonne vaihtaa muita osia kun kerran on levällään. Autolla ajettu 135t.
Comment
-
Vogtland säädettäväalusta
Tässä hetken aikaa alustojen kanssa pähkäiltyä olen pikkuhiljaa kallistumassa Vogtlandin alustaan, onko täällä käyttäjiä joilla olisi kokemusta kyseisestä sarjasta? Koittanut tietoa etsiä mutta ei oiken tahdo löytyä.
Tässä vielä linkki ebay.de kyseiseen pakettiin.
Comment
-
Osaisko joku vähän jeesiä, että mikä madallussarja tuolta slami.netistä ois sopiva meikäläisen autoon kun en tiedä näistä asioista hirveästi. Eli auto on ihan tehdasasetuksilla, paljonko teidän mielestä kannattaa madaltaa että auto näyttää hyvältä (makuasia tietenkin) ja renkaat on 19 tuumaiset jos on ees väliä. Ja paljonko tulemaan maksamaan kun ne asennetaan? Kiitokset etukäteen vastannaille ja hyvää ystävänpäivää! :)
Comment
-
Luulis saavan kun on noinkin iso putiikki. Tollanen sattu silmään.
http://www.kw-suspension.com/us/kw_s...ccessories.php
Comment
-
Nyt pitäisi vaihtaa 1,5v auton alla pyörinyt Ta-Technixin coiloverkitti johonkin laadukkaampaan. Halpahan tuo oli, mutta "yllättäen" aika susi, varsinkin talvikeleillä.
Tarkoitus olisi laittaa alle joko Eibach Prostreet S tai KW:n Variante 1. Mitäs raadilla on noista sanottavaa puolesta / vastaan? =) Itsellä on todella hyviä kokemuksia KW:n Variante 3:sta, joka oli edellisen kulkineen alla.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja andre_ Näytä viestiBlaablaa... Mutta toi on kuitenkin quattro joten sitä maavaraa on kiva olla jonkun verran ettei tarvi talvella kokoajan varoa. ..Blaablaa
Comment
-
-
Menee vähän OT mutta tuossa on kai ollut syynä se, että etu- ulkonurkkapalat ovat menneet rikki tai sitten niissä oleva pyöreä tulppa on tippunut. Kun lattia-palan etuosa on avoin, täyttyy se lumesta enemmän ja enemmän ja ratkeaa jossain vaiheessa.
Minulla oli eibachin prokitin kanssa sama homma, lunta kaupungissa ja duunipaikalle kun pääsin raahasi alustamuovit jo maata. Sama tapahtunee kyllä vakioalustallakin, mutta eibachin prokitillä tuntuu välillä siltä että auto on kaupungin matalin. Ainakin kun katsoo keskipahkuran korkeutta.
Comment
-
Viime viikonloppuna tuli laitettua oman kulkineen alle KW:n street comfort sarja. Korkeus ei sattunut ensimmäisellä, eikä toisella kerrallakaan kohilleen. Säätöohjeiden mukaisilla mitoilla jätti kopan reippaasti alemmaksi, kuin mitä olisi pitänyt. Onneksi ylöspäin säätäminen onnistui suhteellisen helposti. Jätin korkeuden edessä 340mm ja takana 330mm navasta kaareen. Edessä sai askarrella melko pitkään olkavarren tapien kanssa. Loppujenlopuksi irtosivat paineilmavasaralla paukuttamalla ja reippaasti ruosteenirroittajalla liuottamalla.
Muutos entiseen madallusjousi+vakioiskari pakettiin oli kyllä huomattava.
Comment
-
Perskuta, onkohan se suunniteltava -45mm H&R Cup-Kitin kaveriksi säädettäviä ylätukivarsia. Ei kovin taloudellista kun kesässä menee renkaat sisäreunalta sileäksi ja keskeltä melkein koskemattomat. Vai onko se tilattava Camskilliltä kiinan renksuja parit sarjat tuleviks kesiks..
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Palehti Näytä viestiVoin suositella tuota H&R 45mm cup kit -alustaa.
Ei keuli. Ei kivireki. Laadukas (oletan kestävän pitkään). Onhan noin matala silti luonnollisesti "tiukempi", kuin vakioalusta.
Eibach on myös varmasti hyvä.
Halppiksiin en jaksaisi itse lähteä, kyllä siinä on sitten maku pois koko autosta, jos alusta on "huono". Halppiksien joukossa on varmasti hyviäkin.
Comment
-
Tuon näköinen lopputulos itsellä kyseisellä sarjalla. Pärjää talvellakin hyvin ja eritoten ajettavuus kyllä hyvä. Mukava ajella mutkateitä. :)
Edit: Lisätään vielä, että kuvan rengastus 18" ja 40- profiililla. Viime talvi mentiin 16" vanteilla, että jos sattuu olemaan 17" niin ei niin herkästi nuo jääkökkerötkään verota pohjamuovia..Viimeksi muokannut Jusutus; 16.4.2012, 19:20.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Jusutus Näytä viesti[ATTACH]15696[/ATTACH]
Tuon näköinen lopputulos itsellä kyseisellä sarjalla. Pärjää talvellakin hyvin ja eritoten ajettavuus kyllä hyvä. Mukava ajella mutkateitä. :)
Edit: Lisätään vielä, että kuvan rengastus 18" ja 40- profiililla. Viime talvi mentiin 16" vanteilla, että jos sattuu olemaan 17" niin ei niin herkästi nuo jääkökkerötkään verota pohjamuovia..
Comment
-
Onkos tuolle cup-kitille jotain vertailua kestäviä vaihtoehtoja?
Cupkit -45 on 690e ovh hintaluokassa. V-MAXX saa korkeussäädettävää coilover settiä 499e, liekkö mistään kotoisin? Eibach Pro Systemiä saa 662 euroon. Se lienee vähän korkeampi kuin cupkit? Madallus -30mm luokkaa mutta liekkö nuo ihan vertailukelpoisia keskenään?
Comment
Comment