Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Mikä alustasarja A4 B6?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Onkohan mitä ulkomaisia verkkokauppoja josta saisi H&R -45mm tai Eibachin -30mm satsia edullisesti ja että ne tulisivat vielä rahaa vastaan kotiovellekkin?

    Comment


    • Olihan ne iskarit noista holkkien kohasta vähä erinlaiset ja niiden mukaan ei ole merkitystä jos prässätty erilailla.

      Comment


      • Sopiikohan 19" 8,5tuumaa leviät ET 38 vanteet pyörimään helposti reilulla madalluksella? Renkaiksi ajattelin 225 tai 235 leviää kumia 35 korkeudella..
        Pyörii aivan kevyesti. Ylemmän viestin autossa on alla 8,5x18 et32 235/35 kumilla.

        Onkohan mitä ulkomaisia verkkokauppoja josta saisi H&R -45mm tai Eibachin -30mm satsia edullisesti ja että ne tulisivat vielä rahaa vastaan kotiovellekkin?
        http://www.reifenversand.com/wbc.php...l=pdetail.html
        Omani tilasin tuolta. Maksoi posteineen 555e. Pari viikkoa taisi kestää tulla kotiovelle.

        Comment


        • http://fahrwerkebilliger.de/Sportfah...0384f5af427ecc

          Täsmääkö tässä alustasarjassa kaikki painot kun olisi tarkoitus tilata B6 Quattro Avanttiin?

          Comment


            Alkuperäinen kirjoittaja Jusutus Näytä viesti
            http://fahrwerkebilliger.de/Sportfah...0384f5af427ecc

            Täsmääkö tässä alustasarjassa kaikki painot kun olisi tarkoitus tilata B6 Quattro Avanttiin?
            Ei. Tossa on etuakselipaino yli 1141kg kun ainakin mulla on omassa 1.8t quattro avantissa rekisteriotteessa 1050kg.. oletuksena siis että oot ostamassa alustasarjaa tohon profiilis 1.8t:hen. Tässä ois etuakselipaino 1140kg asti joten on 1.8t:lle sopivampi, toi yli 1141kg on lähinnä kutoskoneisille. Tarkasta omasta rekisteriotteestas etuakselipaino ja valitse alustasarja sen mukaan.

            Comment


            • Aivan juu. Itsellä luki 1085kg mutta siis siinä tapauksessa tuo toinen sarja. Kiitoksia..

              Comment


                Alkuperäinen kirjoittaja ee-2 Näytä viesti
                Tuli pistettyä tilaukseen FK highsport (yes it's bullshit - you don't have to tell me that) coilisetti kun hemmetin halavalla sai. Tällähetkellä eibach prokit ja sachs performancet - ero perukseen on iso ja ajettavuus todellakin kohdallaan, mutta kun niillä ei saa tarpeeksi alas.
                Saa nähdä kuinka kauan tuo p*ska tuolla alla kestää ja kuinka kauan vanha mies kestää kivirekeä. Raportoin kun on saatu alle ja tonttiin ja jotain kokemusta. Taas näitä onnistuneita virityksiä - ajettavuus huononi noin 50%.
                No nyt on sitten tuo FK Highsport ollut pari päivää alla. Säätövaraa edessä on riittävästi, jopa liikaa. Takana sen sijaan on pakko olla säädettynä ihan ala asentoon. Etupää on ok. Ei mikään sankarillinen taidonnäyte mutta ei ihan synkkä kuitenkaan. Takajouset ovat löysät (osittain johtuu siitä että jouset ala-asentoon säädettynä esijännitys on olematon). Perä hiukan "pompottaa".

                Summarum - Ilo silmälle. Ei kovin hyvä ajettavuudelle.

                Comment


                • H&R -45mm Cup-Kit saapui saksasta(fahrwerkebilliger.de) pariin viikkoon ja nyt sitten satsi alla. Muutoskatsastettu myös ongelmitta.

                  Ajettavuus muuttui kyllä huomattavasti parempaan suuntaan. Houkuttelee ajaa mutkateillä entistä kovempaa, kun ei kallistele enään vakioalustan tapaan. Taajama-alueella taas pakottaa ajelemaan entistä hiljempaa huonokuntoisten katujen & hidasteiden takia. Vaikka eihän tuo vielä täysin kivipulkaksi muuttunut. ;)

                  Vielä kun saa 18" vanteet vaihdettua -> 19" niin näyttää entistä paremmalta. ;)

                  Kuvia yritän lisäillä tässä..

                  Comment


                  • Alkuperäinen kirjoittaja Jusutus Näytä viesti
                    H&R -45mm Cup-Kit saapui saksasta(fahrwerkebilliger.de) pariin viikkoon ja nyt sitten satsi alla. Muutoskatsastettu myös ongelmitta.

                    Ajettavuus muuttui kyllä huomattavasti parempaan suuntaan. Houkuttelee ajaa mutkateillä entistä kovempaa, kun ei kallistele enään vakioalustan tapaan. Taajama-alueella taas pakottaa ajelemaan entistä hiljempaa huonokuntoisten katujen & hidasteiden takia. Vaikka eihän tuo vielä täysin kivipulkaksi muuttunut. ;)

                    Vielä kun saa 18" vanteet vaihdettua -> 19" niin näyttää entistä paremmalta. ;)

                    Kuvia yritän lisäillä tässä..
                    Pistäppäs kuvatusta miten se pelisi nyt oikein makaa tuon alustasatsin kera.

                    Comment


                      Alkuperäinen kirjoittaja Jusutus Näytä viesti
                      H&R -45mm Cup-Kit saapui saksasta(fahrwerkebilliger.de) pariin viikkoon ja nyt sitten satsi alla. Muutoskatsastettu myös ongelmitta.

                      Ajettavuus muuttui kyllä huomattavasti parempaan suuntaan. Houkuttelee ajaa mutkateillä entistä kovempaa, kun ei kallistele enään vakioalustan tapaan. Taajama-alueella taas pakottaa ajelemaan entistä hiljempaa huonokuntoisten katujen & hidasteiden takia. Vaikka eihän tuo vielä täysin kivipulkaksi muuttunut. ;)

                      Vielä kun saa 18" vanteet vaihdettua -> 19" niin näyttää entistä paremmalta. ;)

                      Kuvia yritän lisäillä tässä..
                      Itellä olis samanlaiset vieterit Sound & Tuning Garagesta. Tulivat kanssa reilussa parissa viikossa. Ens kuussa tarttis yrittää sovitella alle..

                      Comment


                      • Jep, kyllähän tuo melko sopusuhtaisesti makaa. 18" vanteella jäi ainakin kaipaamaan "ehkä" vielä eteen madaltavaa jousilautasta. Mutta 19" vanne täyttää kaaren vielä paremmin, niin korjaa tilanteen varmasti siten kuten nyt Palehtilla näyttäisi olevan..

                        Yritän tässä ehtiä kuvat nappasemaan..

                        Comment


                          Alkuperäinen kirjoittaja Jusutus Näytä viesti
                          Jep, kyllähän tuo melko sopusuhtaisesti makaa. 18" vanteella jäi ainakin kaipaamaan "ehkä" vielä eteen madaltavaa jousilautasta. Mutta 19" vanne täyttää kaaren vielä paremmin, niin korjaa tilanteen varmasti siten kuten nyt Palehtilla näyttäisi olevan..

                          Yritän tässä ehtiä kuvat nappasemaan..
                          Viittisitkö myös mitata tasaisella alustalla etäisyydet etu- ja takapyörän napojen keskeltä helman alareunaan.

                          Comment


                            Alustaraportointi FK Highsportista jatkuu.
                            Nostin auton eilen väliaikaisesti "kunnon ihmisten" korkeudelle. Eli keulasta 6cm ylemmäs kuin oli ja takaa pari senttiä. Auto jäi hieman keulivan näköiseksi niinkuin näillä suorassa ollessaan on tapana. Muutoksen merkitys ajettavuudelle oli huomattava: alusta toimii kuten se on suunniteltukin - napakka, vakaa eikä edes kovinkaan pintakova. Väitän että oli hintansa väärti näin järkikäytössä.
                            Ai niin voin myös kertoa mikä tuottaa reilummalla (maavara n. 3cm) madalluksella ongelmia. Ylätukivarret osuvat lokasuojan yläreunaan. Toisaalta onhan niillä kyky tehdä siihen tilaa :D Samojen varsien sisemmät kiinnitykset ovat myös varsin mielenkiintoisessa kulmassa. Maahan osuu ensin pakoputken lämpösuoja ja sitten apurungon alimmat kiinnityskohdat.

                            Comment


                            • Eli berttakutonen med H&R -45mm Cup-Kit. =)
                              Attached Files

                              Comment


                              • Kyllä tuosta rekisterinumeron näkee ...... mutta alustan korkeudesta sitten onkin jo hieman vaikeampi antaa mitään lausuntoa. :0)

                                Comment


                                • Jees, muuta kuvamateriaalia ei vielä valitettavasti ole mutta kyllä tuosta nyt jollain lailla hahmottaa korkeuden.

                                  Comment


                                  • Noniiin, saatiinpa valoisampia kuvia med Galaxy Mini=)
                                    Attached Files

                                    Comment


                                      Ootteko mitä oheistuotetta vaihtanu alustasarjan yhteydessä esim. pohjaanlyöntikumia etc?? Ois itelle tulossa H&R Cup-Kitti alle.
                                      Attached Files

                                      Comment


                                      • Täällä alkoi pro street s sarjan metsästys ässään. Orange tuningille ja suomen kaupoille mennyt kyselyä ja toistaiseksi vain slamitilta on saatu vastaus. Laatua pitää olla, mutta samaan aikaan kun laitosta rakennetaan kuntoon muutenkin niin jokaisen satasen säästö on tarpeen.

                                        Comment


                                          Alkuperäinen kirjoittaja LauriJT Näytä viesti
                                          Täällä alkoi pro street s sarjan metsästys ässään. Orange tuningille ja suomen kaupoille mennyt kyselyä ja toistaiseksi vain slamitilta on saatu vastaus. Laatua pitää olla, mutta samaan aikaan kun laitosta rakennetaan kuntoon muutenkin niin jokaisen satasen säästö on tarpeen.
                                          Tosta, tosta tai vaikka tosta. :)

                                          Comment


                                          • Kiits! Orange tuningilla oli suunnilleen samaan hintaan kun nuo. Pistinkin sinne lähinnä kyselyä että onko varastossa että saisi nopeesti.

                                            Edit: sieltä lähti tilaukseen, missään ei tunnu saavan suoraan tietoa, onko noita maassa vai ei niin aattelin että sama se sitten tilata saksasta ite.
                                            Viimeksi muokannut LauriJT; 23.8.2011, 20:15.

                                            Comment


                                              Alkuperäinen kirjoittaja andre_ Näytä viesti
                                              Ootteko mitä oheistuotetta vaihtanu alustasarjan yhteydessä esim. pohjaanlyöntikumia etc??
                                              Taakse ois pitänyt vaihtaa kumit mutta kun leikkelin vanhoistakin puolet pois niin ihan ok, ei viitsinyt uusia ostaa silvottavaks. -kokeile omalla vastuulla tai jätä kokeilematta-

                                              Taakse vaihdoin takavakaajan koiranluut (kuva 2 osa 9) toinen oli väljähkö ja toisen p*skoin alustaa vaihtaessa. Alemmat jousikumit oli takana ehjät joten en vaihtanut - säätöpalikka ylhäälle ja kumi kuikkaan.

                                              Eteen en vaihtanut muuta kuin uudet "yhdyspultit" olka-akseliin. Tarve riippuu tavasta jolla etutolpan irrotat. Niin ja joku tuolla nyt kuitenkin kolisee taas joten pitää vähän tutkia mitä olisi pitänyt vielä vaihtaa.

                                              Comment


                                                Itseasiassa kävin juuri varaamassa ajan alustasarjan asennukselle ja samalla kysäisin mitä kannattaisi vaihtaa. Kuvan 2 osaa 18 suositteli vaihdettavaksi kun niitä on tupannut olemaan vaihtokunnossa. Noi koiranluut tulikin vaihdettua ehjiin viime kesänä/syksynä RS4-takavakaaja upgraden yhteydessä.

                                                Comment


                                                  Omaani oon jo jonkin aikaa korkeussäädettävää alustaa miettinyt ja katsellut, kun tuo oman auton alusta rupee oleen jo melkein 180tkm. ajettu.

                                                  Kaverin kautta olisi mahdollisuus saada halvalla tälläinen sarja.

                                                  Toista mitä oon kattellu on tämä sarja.

                                                  Tiedä sitten tekeekö noilla mitään. Kellään kokemuksia? Kun ei huvittais ihan koko touhutonnia alustaan laittaa.

                                                  Comment


                                                  • Noista kahdesta jo pelkästään merkin perusteella tuo jälkimmäinen. Itselläni semmonen alla ja ihan ok. Aika jämäkkä ainakin suht ala-asennossa, mutta laadukkaan oloinen. Ja säätövaroja riittävästi molempiin suuntiin. Tilasin itse Saksasta ja hinta oli osapuilleen satkun halvempi.

                                                    Comment


                                                    • Mikäs tämä rajoituksissa oleva maininta tasonsäädöstä on? Onko kyse siitä että valojen tasonsäätöanturit menee tappiin vai se että ne joutuu vaan kalibroimaan? Joutuuko niitä säädettävissä alustasarjoissa modaamaan?

                                                      Comment


                                                        Mitä oikeesti kannattaa vaihtaa vaikka olisi ehjää osaa (edestä ja takaa) kun ryhtyy madallushommiin...?

                                                        Comment


                                                        • Itse vaihdoin pelkästään sen ongelmapultin, jos se irtoaa ongelmitta niin koko paketti on käsissä parissakymmenessä minuutissa ja tulevaisuuden rempat on aika helppoja.

                                                          Comment


                                                            Alkuperäinen kirjoittaja Sabotaasi Näytä viesti
                                                            Mitä oikeesti kannattaa vaihtaa vaikka olisi ehjää osaa (edestä ja takaa) kun ryhtyy madallushommiin...?
                                                            Juuri H&R Cup Kitin alle pyöräyttäneenä eteen vaihtui iskarin yläpään laakerit ja läjä uusia muttereita ja pultteja. Ite suosin edessä tapaa irroittaa raidetangonpää pyörän napakappaleesta ja yläpään tukivarret iskarin yläpäästä. Irtoavat kaikki ilman silmitöntä väkivaltaa ja iskaripaketin saa pujoteltua näppärästi pois.

                                                            Takana vois vaihtaa iskarin yläpäät (ite en vaihtanu, eivätkä näyttäneet mitenkään huonokuntoselta) ja jousen tukikumit alapäihin. Lisäksi läjä uusia pultteja ja muttereita.

                                                            Lisäksi vaihdoin samalla RS4 takavakaajan, jonka kanssa olisi ollut hyvä vaihtaa nuo kuvan 2 osanumero 18:set. Tarvinnee ne varmaan vielä vaihtaa uusiin.

                                                            Comment


                                                            • Pitääpä itsekin pistää raporttia tuosta tilaamastani FK Highsportista kun saa auton ajoon. Noh, tuossa omassa projektissa nyt on vielä puskureiden, coolerin, putkiston ja turbon kanssa hommaa, eli voi vähän kestää raportointi :D

                                                              Edellisessä B7:ssa oli H&R:n -45mm jouset s-linen iskareissa ja RS4:n takavakaaja. Avant jäi kuten muutkin hieman keulimaan ja olisi tarvinut jousilautaset eteen. Talvella ajettavuus oli hieman pompottavaa ja omaan makuun hieman liian matala, ainakin noilla jousilautasilla. Kyllä olen jo vanha, enkä tykkää ryömiä joka pompun yli :D

                                                              Highsport on ainakin speksien mukaan säädettävissä 10-40mm ja hinta oli "halpa" niin päädyin siihen...

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X