Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Mikä alustasarja A4 B6?
Collapse
X
-
Menihän muuten akselimassat itellä oikein, autona siis 1.8TQ BEX koneella.
Tilasin kyseisen alustan autoon:
http://cgi.ebay.de/H-R-Cup-Kit-Komfo...item2eac52a0ac
Ainakin mitä rekisteriotteesta katsoin, niin akselimassat oli 1085 ja 1135, joten sen mukaan ainakin pitäisi olla oikea paketti kyseessä koska se on 1140kg asti. En ainakaan saanut noita muita akselimassoja sovitettua mitenkään omaan koslaan.
Comment
-
Lainaanpa tässä omaa kyselyäni noista JOM:in halpisalustoista. Kävin koeajamassa kaverin Seat Leonia, jossa on alla noin 40tkm ajettu JOM:in korkeussäädettävä setti, eikä se ole sääliä saanut =) Yllättävän kivalta tuntui ajaa, isommissa heitoissa hivenen pehmeä, mutta arkiajoon varmasti oikein mukava. Voipi olla, että tuon perusteella lähtee itsellekin tilaukseen vastaava setti...
Comment
-
itse itselleni vastaten: kyllä nuo ovat oikeat quatroon. Quatroon ei ole saatavana kuin -1140kg ja 1141kg- sarjoja joten tuo 1140kg asti oleva sarja pitäisi sopia. Jos jotakuta kiinnostaa niin alusta tuli saksasta kotiin kannettuna 8 päivässä.
Pistän kuvia sitten kun kalikat on auton alla.
Comment
-
6.4. maksoin alustasetin ja tänään tuli Saksasta. Voiko tuon alustasarjan vaihtotyön tehdä ilman paineilmaa (saako ne iskarin yläpään mutterit riittävän kireelle) ? Millaiset jousenpuristimet pitäs olla? Motonetistä hommatut oli tosi huonon malliset, ei oikein käyny mitenkään edellisen satsin kanssa. Tuo takapään vaihto jännittää eniten kun sitä en ole koskaan kokeillu, etupää on jo tuttua kauraa.
Comment
-
Saa ne riittävän kireälle, jos vaan löytyy sopiva kuuskoloavain ja sopiva lenkki.(joku voi lisätä koot, jos muistaa) Lenkin oltava "syväpäinen".
Motonetin kaksileukaiset jousipuristimet ainakin aivan surkeat takajousia laittaessa, toinen puoli leuoista meinasi aina pompata pois paikoiltaan.
Takapää helppo, mikäli apurungon pultit eivät ole jämähtäneet jumalattoman tiukkaan, kuten allekirjoittaneella.
Homma hoitui lopulta kaverin ja rautakangen avustuksella suhteellisen helposti.Viimeksi muokannut Cid; 21.4.2010, 21:28.
Comment
-
Onko kellään kokemusta D2 sarjoista? Race performancella näyttää olevan säädettävä sarja tarjouksessa mutta muutoskatsastuksen kanssa saattaa tulla ongelmia... http://www.race.fi/fi/product/13561-...%29+02-04.html säätöjähän tuossa olisi mutta onko "hyvä" sijoitus? anyone?
Comment
-
Takaa ei tarvi löysätä apurungon pultteja kun jouset vaihtaa. Hyvin mahtuu jousi tulemaan pois pelkkien puristimien avulla.
Edestäkään ei tarvitse ylätukivarsien yhdyspulttia aukoa (joka on aina jumissa) vaan yläpää konehuoneesta auki, ylätukivarret sisäpäistä irti, alapää irti ja rautakangella avittamalla paketti pois.
Comment
-
Osaako joku sanoa, että mistä johtuu, kun esim. KW ilmoittaa alustasarjojen tiedoissa B6 Quattrolle madallukseksi 10-40mm ja vajaavetoiselle esim. 20-60mm? Asettaako tuo nelivetoisuus jotain rajoituksia madaltamisen suhteen? Muilla valmistajilla en ole vastaavaan törmännyt vaan ilmoittavat samat lukemat vetotavasta riippumatta.
Comment
-
RH ilmoittaa -45mm mutta tiedä sitten miten oikeasti tiputtaa. Eikait quattrolla sen kummempaa rajoitetta pitäis olla sillä saahan noihin säädettäviä joilla taas voi säätää miten paljon haluaa.
Johtuisko siitä, että quattrossa jousilla on hieman suurempi "kantavuus" kuin etuvetojousilla? Tai ainakin näin äkkiseltään mitä noita kattelin niin kahta mallia löyty RH:lta: >1140kg ja 1141kg>. Lähinnä tuo jälkimmäinen noihin painavampiin V6 koneisiin.
Comment
-
Osaako kukaan kertoa miten yleensä noissa eri kyyssäädettävissä alustoissa jäykkyyden säätö tapahtuu? Aika usein vissiin ainakin etupäässä saa säädettyä ilman tolpan irroittamista, mutta kuinka takana? Ts. onko jollain tiedossa säädettävää alustaa missä takapääkin iskarin jäykkyyden pystyisi säätää ilman sen irroitusta. Auto siis avant quattro...
Comment
-
-
Eikö olekin :) Toinen alatukivarsi oli molemmilla puolilla aika huonolla hapelle, samoten raidetangonpäät olivat ehtoopuolella. Mutta muuten varmuuden vuoksi.
Eka aattelin että perkele minähän vaihdan nuo ite. Oli molemmat pitkät ylätukivarsien pultit jämähtänyt kiinni, molemmat pultit poikki. Toinen piti porata puoleen väliin ja toinen kokonaan läpi ennen kuin lähti irti. Menihän se vappu siinä kun 11 aikaan illalla sain auton takaisin :)
Ei voi muuta kuin suositella Carane autokorjaamoa täällä Oulussa hienosti hoidetusta työstä!
Comment
-
Voi helvetti. Kattelin noita listoja. Ei vissii b5 avant quattroo löydy mitää järkevää. http://www.modificars.fi/Dokumentit/...upKit_Audi.pdf
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Alimo Näytä viestiAivan riittävästi varmasti suomen olosuhteisiin :)
Comment
Comment