Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S3 alusta A3 Quattroon?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• S3 alusta A3 Quattroon?

Oon tässä katellu alusta sarjaa audiin (-02 A3 TDI Quattro). Ja nyt olis sitte semmonen kysymys että käykö S3:een tarkotettu alustasarja (jouset+iskarit) tohon mun audiin?

Oon vähä ihmetelly ku monessa alustaluettelossa ei oo mainittu ku S3 Quattro.
    Ei oo ollu A3 1,9 TDI Quattrosta tai 1,8T Quattrosta mitään erillistä tietoa.

Ni oon tässä nyt sitte miettiny että onko kaikissa kolmos quattroissa samat alustan osat? Onhan ässä vähän matalampi, mutta onko esim. iskarin kiinnityksessä jotain eroa?

H&R katalogista. 99 eteenpäin mallit 4WD. Korityyppi 8L. A3 ja S3.
    Eli kaikkiin neliveto 8L korisiin sama alusta sarja.

Comment

Kuinkas paljon toi ässä on normi kolmosta matalampi? Weitecin luetteloa tossa selasin ni s3 alustaan oli merkattu madallukseks 20/15. Olisko toi sitte jotain 35/30 luokkaa A:ssa?

Comment

Ainakin KWn säädettävää sarjaa saatavilla kahdella eri osanumerolla, akselipainojen mukaan. Mistä sitten tulevat nuo erot akselipainoissa, en tiedä.

Comment

Tota oon kans ihmetelly iteki. Noissa säädettävissä alustoissa esim. konilla sama alusta ässälle ja normi kolmoselle, mutta taas kw:llä eri alusta. Mutta siis hakusessa ei säädettävä alusta, ku en sitä kuitenkaan jaksais säädellä..

Comment

Working...
          X