Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Lakesteelissä työkaveri teetti putkiston turbo-fiiattiinsa. Jälki oli hyvää ja hinta oli muistaakseni ~500?. Taitaa siitä näkyä muutama kuva tuolla sivuillakin.
juu..siellä aattelin teettää...onko mitään ehdotuksia takapöntöksi? entä selviikö pelkällä takapöntöllä vai joutuuko laittaa yhden lisää ku toi vakio takapönttö on ihan julmettoman kokonen?
Riittää hyvin pelkällä takapöntöllä. Mulla on Supersprintin putki pelkällä takavaimentajalla ja mun mielestä sais olla vielä hieman kovemmat äänet. Hyttiin sisälle ei putkesta pahemmin kuulu mitään, mut ulkona kuuluu kiihdytettäessä ihan hienot äänet.
FFp:llä oli MTM:n takapönttö myynnissä. Mun mielestä toi MTM:n on 3" sisääntulolla.
Laitoin kyselyn lakesteelille eilen illan edellä ja tänään jo olivat vastanneet:) Taidanpa sinne Audin viedä, oli meinaa huimasti edullisempi kuin eurostainless.
Tuo riittävä vaimentimien määrä riippuu aika pitkälle vaimenninmalleista, mitä käytetään: omassani supersprintin kisaputkisto catilta kahdella vaimentimella, ja aika kovat on vielä äänet. Pelkällä takavaimentimella ei tulisi mieleen edes koittaa.. :) Tuo takavaimennin tosin on huomattavasti pienempi, kuin mitä alkuperäinen, eli vaimentaa heikommin. keskivaimennin samaa kokoluokkaa kuin orggis.
Comment