Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

B7 RS4:sen takakallistuksenvakaaja A4:seen (B6/B7)?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #31
    Ei Tepolla B5:en olisi mitään mukavaa tarjolla vakaajarintamalle? Sportalustan takavakaajaa hieman jäykempi vakaaja olisi hakusessa, ja siis pelkästään taakse.

    Comment


    • #32
      Täältä ääni myös RS4 takavakaajalle. Nätin luisun saa aluilleen helpommin. Toisin sanoen autoa ei tarvitse enää "heittää" luisuun, lähtee kaasulla. Paitsi, jos haluaa olla sladissa jo mutkaan tultaessa niin autoa saa tietenkin heittää hieman puolelta toiselle. Joka tapauksessa asiallinen modi!

      Comment


        #33
        Millasia puslia porukka on laittanu kun on asentanu tota RS4 takavakaajaa (8E0511327A 22mm)? Jostain muistan lukeneeni että rs4:n puslat/niiden korvakkeet ei istu tohon normi B6 koriin?

        Comment


          #34
          Tuossapa linkki, minkä aikoinani laitoin talteen: http://www.audizine.com/forum/showth...4-Sway-Bar-Kit

          Vakaaja 8E0 511 409 AM ja puslat 8E0511327B x2.

          Comment


            #35
            Alkuperäinen kirjoittaja 8866 Näytä viesti
            Tuossapa linkki, minkä aikoinani laitoin talteen: http://www.audizine.com/forum/showth...4-Sway-Bar-Kit

            Vakaaja 8E0 511 409 AM ja puslat 8E0511327B x2.
            Joo, tänks. Eli siis RS4:stä vaan kummatkin, tosin noi on vaihtunu osiin 8E0511409AL ja 8E0511327D tossa parisen vuotta sitten. Pitänee kyllä todeta että on hinta kohdallaa tolla tuunauksella :)

            Comment


            • #36
              Otetaas kissa pöydälle taas.
              Onkos Tepolla Bseiskaan hyllyssä jäykempää takakallistuksen vakaajaa?
              Viimeksi muokannut primus; 22.12.2011, 15:21.

              Comment


                #37
                Tepon ja muidenkin myyjien saatavuus- ja muut kyselyt voi varmaan osoittaa suoraan ko. myyjälle. B7 ja B6 sopii sama vakaaja.

                Comment


                • #38
                  Onko tässä kaikki tarvittavat osanumerot kyseiseen modiin?

                  8E0511409AL
                  8E0511327D
                  8E0505465AF

                  Comment


                    #39
                    Alkuperäinen kirjoittaja -Matti- Näytä viesti
                    Onko tässä kaikki tarvittavat osanumerot kyseiseen modiin?

                    8E0511409AL
                    8E0511327D
                    8E0505465AF
                    Kutakuinkin. Itse ostin samat osat ja tuli vähän palautetta asentajalta että oli vittumainen asentaa kun noi vakiokorvakkeet oli vähän tiukat, ruuveilla tiukkaamalla kuitenkin meni. RS4-korvakkeet ois ehkä ratkaiseet tuonkin ongelman - 8E0511439. Tässähän on lueteltu näppärästi kaikki tarvittavat osat plus toi 8E0505465AF.

                    Audi RS4 Rear Sway Bar Kit Components:

                    1 x RS4 Rear Sway Bar: 8E0511409AL
                    2 x RS4 Rear Sway Bar Bushings: 8E0511327D
                    2 x Bushing Brackets: 8E0511439
                    4 x Bolts for Brackets: N10127707
                    2 x Bolts for ARB links: N10528103

                    Comment


                    • #40
                      Loistava topic! Jos vaikka joskus vähän päivittäis kulkinetta.. :)

                      Comment


                        #41
                        Tämä muutos nyt tehtynä omaan b7. Nyt jo märälläkin tiellä pystyy toteamaan että hienosti toimii mutkissa, aivan erilainen kuin aikaisemmin. Ei tosiaankaan ollenkaan halua enää puskea. No todellisen käytöksen näkee itsekkin sitten kunhan tuota voimaa sataa taivaalta :)

                        Comment


                          #42
                          Miten on ihmisillä pysynyt autot lapasessa modin jälkeen liukkaalla ajettaessa? Itse tässä arvon S4- ja RS4-takavakaajan välillä, liian liukkaaksi tuota perää en kuitenkaan haluaisi kun on lapsiakin kyydissä.

                          Comment


                            #43
                            Ei pelkoa, RS-vakaaja kiinni vaan. Ei se mahdottomiin pysty.

                            Comment


                            • #44
                              Huomattavasti parempihan tuo on ajaa rs4:n vakaajalla kuin omalla rimpulalla.
                              Puskee paljon vähemmän ja kaasun näpäytyksellä pystyy jo perän irroittamaan helposti leikkiä varten (ilman lapsia siis :) )

                              Comment


                                #45
                                Onko kokemuksia saako vakaajan vaihdettua itse ihan käsipelillä vai onko pultit kovinkin jumissa? Entä millainen operaatio muuten? Auto pukeille, pakoputki alas, vakaaja koiranluista irti ja sitten rungosta ja lopuksi uittaa jostain välistä ulos?

                                Arvon tässä vaan jaksanko laiskana miehenä itse tehdä vai vienkö suosiolla pajalle.

                                Comment


                                • #46
                                  Ei ole paha, tunnin parin homma sisältäen pukkien etsimisen. Uuden vakaajan kiinnikesarja on must, joku oli kiroillut vanhan pikkuvakaajan kiinnikkeet takasiin mutta korostan sanaa kiroillut.

                                  Joo pukeille vaan, ja siitä sitten. En muista putkea tiputtaneeni mutta saattaa olla muistiharha.

                                  Comment


                                  • #47
                                    Putken kannakkeita löysäsin jotta sai laskettua sitä hieman alemmas niin mahtuu vakaaja pois ja uusi tilalle

                                    Comment


                                    • #48
                                      Onkohan 1.8 turbon takavakaajan pystytangot samat vai erit kuin RS4:ssä?
                                      Jos joku osaisi vaikka osanuneroita heittää, niin helpottaisi kummasti..

                                      Comment


                                      • #49
                                        Itse itselleni vastaten, RS4:n takavakaajan pystytangot ovat samat kuin perus A4:ssa. Varmistettu marmorilta. Jos joku muu sattuu kyseistä asiaa pohtimaan.

                                        Comment


                                        • #50
                                          Tyhmä kysymys.
                                          Kannattaako tuota etuvetoon edes alkaa harkitsemaan? Meneekö edes paikalleen vai onko vakaaja erilainen kun Q malleissa?

                                          Comment


                                            #51
                                            Tämän mukaan olisi samat kallistuksenvakaajat vajakissa ja nelikossa, tai siis ei erittele fwd vs. quattro:
                                            http://www.partsbase.org/audi/audi-a...ock-absorbers/
                                            Mutta tuoko tuo RS4 tanko vajaavetoiseen mitään suurta parannusta hintaansa nähden? Talvella ei ainakaan :)
                                            Saahan sen rahan käytettyä ennemmin vaikka jokapyörävetoisen hankintaan ;)

                                            Comment


                                            • #52
                                              Totta, no täytyypä viel miettiä ennen kun toimii :D

                                              Comment


                                                #53
                                                Siitä etuvedosta ei sitten saa kaasulla ohjattavaa vain kallistuksenvaimentimen vaihdolla.

                                                Comment


                                                • #54
                                                  En kyllä äkkiä keksi että saako millään muullakaan. Paitsi ajamalla sen autokauppaan ja uutta alle.

                                                  Eli siis ei kannata käyttää aikaa tai vaivaa, rahaahan siihen nyt ei paljoa menisi.

                                                  Comment


                                                  • #55
                                                    Sanoisin että kannattaa vaihtaa rs4 vakaaja taakse vaikka olis etuveto (jos et siis ole vaihtamassa nelikkoon), kyllä siinä kuitenki kesälläkin on selvä ero esim moottoritien rampissa onko vakaajana vakio vaiko rs4. Ajettavuuteen tekee plussaa.

                                                    Comment


                                                      #56
                                                      Alkuperäinen kirjoittaja kontio Näytä viesti
                                                      En kyllä äkkiä keksi että saako millään muullakaan. Paitsi ajamalla sen autokauppaan ja uutta alle.

                                                      Eli siis ei kannata käyttää aikaa tai vaivaa, rahaahan siihen nyt ei paljoa menisi.
                                                      Eiköhän siitä saa yhtä ajettavan kuin samanlaisesta nelikosta... Ei se neliveto tee automaattisesti rataohjusta tai sorateiden kuningasta.

                                                      Comment


                                                      • #57
                                                        Ei saa.

                                                        Comment


                                                          #58
                                                          Normaaliin katukäyttöön? Okei.

                                                          Comment


                                                          • #59
                                                            Ymmärsin että 8E0511409AL olisi rs4 takavakaaja joka sopii b6 avantiin. Tuleeko tuon mukana puslia tms vai pitääkö kiinnikkeet tilata erikseen?

                                                            Comment


                                                              #60
                                                              Ainakin jos Tepolta (speed-autoteile) tilaat niin sieltä tulee mukana puslat ja pannat. Yhdyslinkit (koiranluut) saa lisähinnasta mukkaa

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X