Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

C4 quattron jouset vrt. vajaaveto?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

C4 quattron jouset vrt. vajaaveto?

Vajaaveto c4 tdi tarvitsee pikaisesti alustan päivityksen...
    Yksi idea olisi S4/s6 jouset "sujauttaa" alle?

Onko tietoa/kokemusta kuinka takajousissa käy, etupää on tottakai ok.

PS. Minulle voi tarjota hyväkuntoista sarjaa C4 avant S4/s6 jousia sopuhintaan, tarve pikainen jos
    käy vaan alle?

Eikö tosiaan ole kellään tietoa sopivuudesta, hiukan kiirus olis alusta kunnostaa...

Comment

Eri varaosanumerolla etuvedon takajouset on kuin s4/s6:sen. Sitä en tiedä, sopivatko sovittamalla.

Comment

Molempia olen kyllä asennellut mutta ei ole verrata jousia ristiin, toivo olisi että halkaisija ja peruspituus olisi sama. Korkoa johon auto asettuu ei taas voi kuin arvailla tai kokeilla :)

Comment

Eikös takajousitus ole tyystin erilainen nelikon ja kaksikon välillä. Ilmeisesti vajaavedon sport-alusta on se mitä kaipaat, mutta tokko niitä paljon joutilaina makaa.

Comment

Pitää kokeilla/selvittää itse, mutta molemmissa hyvin samankaltaiset irtotolpat.

Toisinsanoen nelikossakin on napa erikseen tolpasta ja tolppa kiinnittyy suoraa alatukivarteen,
            vajaavedossa suoraan jäykkään taka-akseliin.

Tolpan perusmitat taas voi olla täysin erimitoituksella, kerron jälkipolville kuinka kävi...

Comment

Vedänpä sen verran takaisin, että niin vaimentimien kuin jousienkin osanumeroita vertailemalla toivoa on olemassa.

Comment

Jepulis, alle meni että sujahti...

Huomioitavaa on lievä keulan keuliminen, saattaa johtua siitä että ei ole kompuraa pellinalla.
                Perän korko suunnilleen sama S4 kanssa, jouset H/R -40mm S4 mallista...

Comment

Working...
                X