Se teho mikä käytetään ilman pumppaamiseen vanteilla on sitten auton kiihtyvyydestä pois ja polttoaineenkulutuskin kasvaa. No eipä liene merkittävästä asiasta kyse.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Vannevalinta ässään, sano mielipiteesi...
Collapse
X
-
Joo, olen kyllä selannut tuota TSW:n sivua "puhki" asti. ;)
En pidä tuosta puolien mallista, tuo lopun kaarevuus on vähän huono. Hieman samaa on Thruxtonissa. Vanne näyttää pienemmältä kun puola ei mene kehälle asti.
Kuinkahan paljon enemmän "kannattaisi" maksaa takovanteesta? Tai kuinka paljon sitä on valmis maksamaan turhamaisuudesta, siinä vasta kysymys...
Comment
-
Joo. Viispuolaiset on helpot pitää puhtaanakin.
Itsellä Mangels'in Amazon 2. Laadusta en tiedä, mutta ulkonäkö miellyttää tällaista konservatiivia...
http://cf.motoral.fi/vanteet06.cfm
Comment
-
Joo viisipuolainen on helppo puhdistaa.
Nuo Mangelsit on täysi Mille Miglia Evo 5 kopiot. Ja Alessio F1 on myös aika samanlainen vanne. Ei noiden ulkonäössä sinänsä ole mitään vikaa, mutta niitä on niin monessa. Mangelsin laatu on joskus kauan sitten ollut kyseenalainen, nykyään en tiedä.
Comment
-
Ja taas uusi vaihtoehto, vielä on kesä tulematta ;)
Elikäs nyt Risamiehet hereillä! Löytyi 19x10" vanteet, ET10. Nuo on kuvissa Risassa, ja näyttäisivät mahtuvan. Mutta minun laskujen mukaan ne eivät pitäisi mennä, mutta mitäs mieltä olette? Ihan huulilla tuo kyllä on. Minkä kokoisia vanteita teillä on?
Comment
-
No itseasiassa se kävi kyllä mielessä jos nuo on ahtaat :) Kummasti se unohtuu minkälainen homma siinä on kun tällaisia ajatuksia pääsee mieleen :)
Miten muuten raideväli tulkitaan? Jos vanteen leveys muuttuu vaikka 2 tuumaa, mutta ET ei ollenkaan niin tulkitaanko raidevälin pysyvän samana? Noissa tulee kyllä sen kanssa ongelmia, koska raidevälihän saa kasvaa vain 30 mm...
Comment
-
-
Löytyihän se vanne Mikon autoon, se on siinä!
Nuo on kyllä ehdottomasti parhaimman näköiset näistä valinnoista. Aika pienellä et:llä tosin, mutta sehän ei tunnetusti ole ongelma eikä mikään.
Ei tuosta raideleveydestä niin kannata ottaa stressiä. Harvoin, jos koskaan polliisisedät maantiellä tuota leveyttä alkaa mittaamaan. Ja katsastukseenhan voi toki laittaa sitten kapeampaa vannetta alle.
Comment
-
Tuo viimeisin Mikon ehdottama on parasta tähän asti.
RS6:n 19" (onkohan se 9x19 ET30) + 15 mm spacer toimii ainakin hienosti nelosrisassa, 265/30-19 kumin kanssa ei mitään kiinniottamisia.
Comment
-
Nyt alkaa vaihtoehdot mennä jo siihen suuntaan et voi alkaa itekkin kommentoimaan...=)
Eli noista ehdottomasti noi Workit. Workillahan on paljon muitakin hienoja vanteita, esim. noi on tosi hienot.
Alkaako noi olla jo Le-mansien hinnoissa?
Kannattaa kattoa myös noita Image-wheelsin vanteita, jos sieltä löytyis mieleisiä. ET:n, leveyden, ym saa valita melko vapaasti.
http://www.imagewheels.co.uk/index.html
Comment
-
Nuo on kyllä kalliita vanteita, maksaa uutena noin 800? kpl. :( Workilla on kyllä muita hienompiakin, mutta uusiin Workeihin ei ole varaa. Eli tuollaiset käytettynä olis tiedossa.
Tuohon RS6 vanteeseen verrattuna vanteen reuna tulee 18 milliä ulommas, eli saisi siellä RS6 vanteella ollakin tilaa jos tuo 10" mahtuis. Vähän kyllä pelottaa että tuleeko tuollaisen kanssa sopivuusongelmia.
Kyllähän sitä tosiaan voi katsastaa muilla vanteilla, mutta nuokin olis tarkoitus katsastaa ettei tule sakkoja. Kerran on jo tullut... Siksi se raideväli asia olis tärkeä tietää.
Comment
-
Google "axis wheel" http://www.roadcatalogs.com/store/axis.html
http://wheelstudio.com/catalog/index...eels/cPath/1_3
Alemmassa linkissä ainakin kirkkaana.
Comment
-
Ne tahtoo nuo ohuet puolat noinkin isossa vanteessa näyttää aika mitättömiltä auton alla. Eli en ensimmäisenä ostaisi nuita edellä mainittuja.
Jos se Mikko tuo sun vannevalinta menee noin vaikeaksi, ja sekoittaa pään, niin voin auttaa sua. Laitat summan x rahaa mun tilille, niin hommaan sulle vanteet. Palautusoikeutta ei ole. Sopisko tällainen järjestely? ;) <--- (ja tää oli sitten ihan vitsiä)
Comment
Comment