Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Väärä diagnoosi - oli "Yksi laageri viikonlopun kunniak

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Väärä diagnoosi - oli "Yksi laageri viikonlopun kunniak

Miksi muuten tossa sun tq on 75mm laakeri ja minulla on 82mm. Itsellä kans odottaa etupyörän laakerit vaihtoa (tai odottaneet jo 4kk)

Sama juttu itselläkin. Vuoden ajan jo kuulunut pakkasilla vähän aikaa kirskuntaa liikkeellelähdön jälkeen. Tuntuu jo että ohjaukseenkin jo vaikuttaa. Itsellä on myös 75mm laakerit. Vieläkun vaihtaa jaksaisi.

Käsittääkseni nuo isommat laakerit on vain 180hp versiossa ja sitten kutoskoneisissa. Perhealbumistahan sen joku varmaan näkisi.

Tuskin tuo ihan heti leikkaa kiinni, kun ei mitään nopeusennätyksiä yritä.

Comment

Olisi yks tyhmä kysymys, eli mistä tietää mikä kirjain kuuluu omaan koneeseen?

Comment

Ilmeisesti tuo lista on sen verta uusista malleista, että AEB ei enää ole luettelossa, koska vaihtunut AWT:hen?

Comment

Onko tuo ketju linkkeineen jo luettu, käsittelee C5:sta mutta periaate noissa on sama:
          http://www.audiclub.fi/phpBB2/viewto...389&highlight=

Tampereesta en mitään tiedä mutta eiköhän AD-liikkeillä ja Motonetilla ole hyllytavarana. Jos mahdollista itse purkaa olkakappaleet ja viedä irrallaan korjaamolle prässättäväksi lienee tunnin työveloitus kohtuullinen ja saattaa saada helpommin työn alle kun koko autoa.

Kaveri teki omaansa viime keväänä ja kertoi että ilman kunnon korjaamoprässiä ei ole mitään toivoa saada laakeria liikkeelle, tavallista tiukempi sovitus kun ei ole lukkorenkaita.

Comment

Toi tuntuu olevan ongelma VAGissa.
            Meillä on vähän väliä jommassa kummassa autossa kivi jossain välissä.
            Että se on sitten noloa kun vetää jossain kaupingilla A6:n kanssa ja hirvee kirskunta ;)
            Joskus ne jää niin ihmeellisesti sinne kanittamaan, että saa kikkailla melkoisesti ennen kuin lähtee.

Hyvä että oli halpa korjaus tällä kertaa. Mulle tulee varmasti jonkun laakerin vaihtoa vuoden sisään, että apua on. Ei muuta kun laageri hakuun ja vastaus on siinä :)

Comment

Tästä ei sitten mennyt "ihan" vuottakaan kun tätä tarvitaan.
              Ihan satavarma en ole mutta viime viikolla näihin aikoihin aloin kuulostelemaan ääntä jonka laitoin ensin renkaiden piikkiin. Mutta männä viikolla olen päätynyt siihen ettei yksi rengas vain voi pitää tätä ääntä.

Ääni tulee kun kaartaa oikealle, joskus saattaa kuulla kun on oikeen herkällä päällä suoraan ajaessakin ;) Jarruttelua kaartaessa tuossa kokeilin mutta en oikein päässyt selvyyteen.

Tars nyt ensin varmistua asiasta ja sitten miettiä laitetaanko yksi kpl 4B0 498 625 a´ 73,60e vai kaksin kappalein. Tietty sitä vaihtaa ensin väärän.
              Tai enhän minä sitä itse kykene vaihtamaan, taitaa vaatia hieman erikoisempia kaluja kuin ruuvari, räikkä ja pulttipyssy...

Comment

Working...
              X