Muuten vallan mainiossa saksanaudissa on kiusallinen vääntöominaisuus eli ohjaus puoltaa ojan puolelle. Haulla löytyy arvaus apurungon puslista, joiden kuluminen aiheuttanee tukivarsien geometrian muutoksen. Puslat onkin lysähtänyt pari senttiä, mutta riittääköhän se vielä aiheuttamaan vääntöä. Ajattelin nimittäin ensin säädättää kumperit ja kasterit eli pyöränkulmat ja tarkkailla tilannetta. Robleemi on se, kun pyöränkulmien "tieteellinen" säätö vaatii nelipyöräsäädön jota ei taida edes pystyä tekemään vanhoihin alustoihin. Puslien vaihto ohjauskulmien säädöillä tai ilman tietenkin auttaa jotain. Onko joku huomannut saman "ominaisuuden" ja saanut sen poistumaan?. Kun tuo Bentleykin ollut amatzoonissa tilauksessa jo kolme kuukautta, niin ei saa tuota tietoa kun kysymällä.
Tjah, vaihdoinkin muuten just saabin audiin, joten siis uusi audisti
Tjah, vaihdoinkin muuten just saabin audiin, joten siis uusi audisti
Comment