Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

audi s3 kysyttävää?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• audi s3 kysyttävää?

eli tuli hommattua tommonen s3 -00.lastu ja suodatin autosta jo löytyy mutta putkistoa oisin seuraavaksi laittamassa...eli minkä kokosta putkea olette autoihinne laittaneet..ajattelin jos laittaisi kattien jälkeen 3" loppuun asti? kannattaako downpippea vaihtaa isompaan? saako sen putken itse tehdä vai pitääkö olla joku valmis? sitten kuinka usein noita perä/vaihteisto öljyjä tarvitsee vaihtaa?
    ja kaikki muukin tieto autosta on tervetullutta......kiitos jo etukäteen...

Tuo 3" on varmaan ihan OK, ainakin jos intoutuu jossain vaiheessa virittämään enemmin kuin normaali lastutuksen. Mulla on Supersprintin putki, mikä on 2.5" et se ei taida enää riittää isomman turbon tehoihin.

Downpipeissä vaihtoehdot on aika vähissä, paitsi ellet sitten teetä/tee itse...APR:ltä löytyy 3" downpipe, mut muilta merkeiltä en ainakaan minä oo nähnyt. Tosin vakioturbolla taitaa orkkisdownpipekin riittää, et ei taida kannattaa alkaa vaihtaa, kun ainakin toi APR:n downpipe on melko suolaisen hintainen. Sitten jos vaihdat turbon, niin downpipe täytyy kuitenkin tehdä uusiksi.

Vaihteistoöljyissä ei ole vaihtoväliä, mut ainakin ite vaihdoin heti kun auton ostin.

Comment

entäs noitten peräöljyjen vaihtoväli...entäs jakolaatikon?

Comment

Haldex:n öljynvaihto palttiarallaa 60 tkm:n välein.
        Ostitko Herttoniemestä ja imolagelbin värisen eli keltaisen..?
        Jos niin minun entinen ja öljynvaihdoit tehty just.

Comment

Working...
        X