B6 korinen.
Mites vaikuttaako automaattine tasonsäätö myös halogeenipitkiin? Lyhyissä xenonit.
Tässä on foorumi ja google pähkitty puhki...
Piru kun näyttää pitkät alas. En keksi keinoa että miten niitä pelkkiä pitkiä saa säädettyä, vai eikö saa?
Autoa madallattu nyt 30mm mutta en ajellut pitkillä kesäaikana niin ei osaa vaikutusta arvioida...
Ainoa teoria olis että madallus on sekoittanut automatiikan ja pitkät jääneet joillekin manuaaliasetuksille. vai voiko niin käydä? ->Ei kai.
edit_
Tulevaisuutta varten tiedoksi kasaan tähän ohjeita, tutkimukset paljasti että torxilla säädettävä on bi-xenon (iso linssikeskusta), vissiin Valeon valmistama sekin.Boschin umpiot lienee harvinaisempia jos niitä on ollenkaan.
Eli yksöis-xenonit näyttää tämmöiseltä, säätöjen eksakti toimintalogiikka on vielä vähän hämärän peitossa.
Bixenonit
Ruuveista tuntuu säätyvän molemmista ylös-alas, mutta molemmat polttimot kerralla.
Eli onko se sitten sivusäätö-korkeussäätö ja yhteisvaikutus säätää molempien polttimoiden keilaa...?
edit_ KYLLÄ!
Tasonsäädön reset pitäis tehdä VCDS:llä ja miettiä asiaa taas sitten.
(55 Xenon range->04 basic settings->001, anna raksuttaa 10-20sek -> säädä valot ruuveista (en tiedä tarviiko auton olla käynnissä että hakee tasonsäädön) ->siirry kanavaan 002.DONE!
Valojen (toki molemmat yhtäaikaa) säätö tietokoneella tapahtuu seuraavasti:
55 Xenon range->07 Recode-> vakioarvo 00060, joku on käyttänyt ainakin 00020 saadakseen sopivasti korkeammalle. Sitten vielä tasonsäädön reset päälle niin osaa hakea automaattisesti käynnistäessä kohdilleen.
Mites vaikuttaako automaattine tasonsäätö myös halogeenipitkiin? Lyhyissä xenonit.
Tässä on foorumi ja google pähkitty puhki...
Piru kun näyttää pitkät alas. En keksi keinoa että miten niitä pelkkiä pitkiä saa säädettyä, vai eikö saa?
Autoa madallattu nyt 30mm mutta en ajellut pitkillä kesäaikana niin ei osaa vaikutusta arvioida...
Ainoa teoria olis että madallus on sekoittanut automatiikan ja pitkät jääneet joillekin manuaaliasetuksille. vai voiko niin käydä? ->Ei kai.
edit_
Tulevaisuutta varten tiedoksi kasaan tähän ohjeita, tutkimukset paljasti että torxilla säädettävä on bi-xenon (iso linssikeskusta), vissiin Valeon valmistama sekin.Boschin umpiot lienee harvinaisempia jos niitä on ollenkaan.
Eli yksöis-xenonit näyttää tämmöiseltä, säätöjen eksakti toimintalogiikka on vielä vähän hämärän peitossa.
Bixenonit
Ruuveista tuntuu säätyvän molemmista ylös-alas, mutta molemmat polttimot kerralla.
Eli onko se sitten sivusäätö-korkeussäätö ja yhteisvaikutus säätää molempien polttimoiden keilaa...?
edit_ KYLLÄ!
Tasonsäädön reset pitäis tehdä VCDS:llä ja miettiä asiaa taas sitten.
(55 Xenon range->04 basic settings->001, anna raksuttaa 10-20sek -> säädä valot ruuveista (en tiedä tarviiko auton olla käynnissä että hakee tasonsäädön) ->siirry kanavaan 002.DONE!
Valojen (toki molemmat yhtäaikaa) säätö tietokoneella tapahtuu seuraavasti:
55 Xenon range->07 Recode-> vakioarvo 00060, joku on käyttänyt ainakin 00020 saadakseen sopivasti korkeammalle. Sitten vielä tasonsäädön reset päälle niin osaa hakea automaattisesti käynnistäessä kohdilleen.
Comment